מוקד מידרג: 1-700-707-233

סוגי טפטים לקיר

טפט יכול להפוך את חדר הילדים ליער קסום או סתם למקום צבעוני ומיוחד. טפטים לקיר יכולים לחקות חיפוי בריקים או לעמוד בפני עצמם ולתת טאץ' ייחודי לעיצוב. עם מאות עיצובים חדשים בשנה ומגוון חומרי גלם, נראה  שהטפטים כאן כדי להישאר, מי היה מאמין. מוזמנים לקרוא על סוגי הטפטים הקיימים, היתרונות והחסרונות של הטפטים השונים וכמה יעלה לכם כל הסיפור. יאללה נתחיל?

טפט מצויר בחדר שינה

טפט לקיר – יתרונות

לטפטים יש כמה יתרונות:

 

תחליף לחיפוי ­לקיר

טפטים לקיר יוצרים אפקט דומה לזה שחיפוי בריקים או קרמיקה לקיר יוצר, אבל במחיר נמוך יותר. עם טפטים לקיר בסלון תוכלו לתת לו מראה ייחודי במחיר סביר.

 

עיצוב ייחודי 

טפטים לקיר מאפשרים לכם לבחור עיצובים ייחודיים שאף חיפוי לא היה נותן לכם. בין העיצובים תמצאו טפט בהדפס בריקים, טפט בעיצוב תלת מימדי, טפטים עם ציורים וטפטים עם הדפס של תמונה גדולה, השמים הם הגבול, וגם טפט בהדפס שמים זה דבר שקיים.

 

טפטים קלים להחלפה

אחד הקטעים בילדים הוא שהם גדלים, ומה שהתאים לקירות החדר שלהם כשהם היו קטנים כבר לא כל כך מתאים עכשיו. טפטים מנייר דורשים בדרך כלל החלפה מדי כמה שנים, כך שתוכלו לחפות קיר חדר ילדים בטפט ולהחליף את העיצוב כשהילד מגיע לגיל שבו כבר מביך להחזיק ציור ענקי של הטלטביז על הקיר.

טפט בחדר ילדים

טפט לקיר - סוגים

הדבקת טפטים טפט נייר - הטפט הבסיסי ביותר, וגם הנפוץ ביותר. עשוי משכבת נייר שמודבקת לקיר עם שכבת דבק. אל תבלבלו עם מדבקת קיר, שמגיעה עם שכבת דבק מובנה ובדרך כלל אפשר להדביק לבד, על טפט צריך למרוח דבק.

הדבקת טפטים טפט מבד לא ארוג (נון וובן) - טפט נון וובן הוא סוג חדש למדי של טפטים, הוא דומה לטפט נייר פשוט, אבל הוא טוב יותר. עם הזמן רוב מותגי הטפטים עוברים לייצר טפטים מבד נון וובן ועוזבים את טפט הנייר הישן.

הדבקת טפטים טפט דמוי עור ­- השם מסביר את עצמו בגדול: מדובר בטפט שדומה בצבע ובמרקם שלו לעור אמיתי, רק שכאן אף פרה לא נפגעה בתהליך.

הדבקת טפטים טפט שעם - טפט טבעי משעם משווה מראה יוקרתי לחלל החדר והוא מתאים בדרך כלל למקומות שמנסים להשיג מראה יוקרתי קצת יותר אקסקלוסיבי.

הדבקת טפטים טפט PVC - טפט עמיד למים שעשוי מויניל ומתאים למטבחים, אבל לא לחדרים רטובים באמת כמו חדרי אמבטיה.

טפט בדוגמת בריקים

יתרונות וחסרונות של סוגי טפט לקיר

כמו שאפשר לראות, יש היצע רחב מאוד של סוגי טפטים לקיר, כדי לדעת מה הטפט שמתאים לכם כל מה שאתם צריכים זה לשקול יתרונות מול חסרונות:

 

טפט נייר לקיר

✔️ עיצוב - אפשרויות העיצוב של טפטים מנייר הן כמעט אינסופיות. תוכלו גם להזמין טפט בעיצוב אישי מבית דפוס, כך שתוכלו להדפיס כל דבר שמגניב אתכם בגדול.

✔️ מחיר - אפשר להשיג טפטים מנייר באיכות טובה למדי בטווח מחירים של 250-300 ₪ לגליל, שמספיק לכ-5 מ"ר.

❌ קשה לניקוי - טפט נייר לקיר הוא לא עמיד למים, ולכן ייהרס בקלות אם תנסו לנקות אותו בסמרטוט רטוב.

❌ טפט לא עמיד - אחרי כמה שנים, טפטים מנייר מתבלים ונהרסים. מצד שני, אם ממילא תכננתם לשנות את העיצוב בחדר הילדים זה יכול להיות דווקא יתרון.

 

 

טפט מבד לא ארוג (נון וובן) לקיר

✔️ טפט עמיד - טפט נון וובן עשוי מחומר עמיד ויכול להישאר על הקיר די הרבה שנים. עדיין אסור להרטיב אותו עם הרבה מים, אבל אפשר לנקות את הטפט עם מגבון.

✔️ מגוון עיצובים - ממש כמו טפט נייר רגיל, גם על טפט נון וובן לקיר תוכלו להדפיס כל דבר שתרצו ויש מגוון עיצובים שנמכרים בחנות.

❌ טפט לא עמיד במים - למרות שאפשר לנקות אותו עם מגבון, עדיין לא מומלץ להדביק טפט נון וובן במטבחים או במקומות בהם הקירות נוטים להתלכלך, אי אפשר לנקות אותו עם סמרטוט רטוב וחומרי ניקוי יכולים לפגוע בו.

הדבקת טפט מבד לא ארוג

 

טפט דמוי עור לקיר

✔️ עמידות למים - תוכלו לנקות את הטפט עם מים, כמובן שבמידה ולא כדאי להגזים. מומלץ לבדוק על האריזה עצמה, היצרנים מציינים את רמת העמידות למים של הטפטים.

✔️ מראה יוקרתי - זה אמנם עניין של טעם, אבל לעור יש מראה שמתאים לעיצוב של סלוני יוקרה, ואם תמיד רציתם שהקיר שלכם יראה כמו נחש – זה הטפט בשבילכם.

❌ מחיר - חפוי קיר שלם בטפט דמוי עור יעלה לכם לא מעט – מחיר לגליל של טפט דמוי עור יכול להגיע גם ל-1,200 ₪

 

טפט שעם לקיר

✔️ מראה טבעי - טפט שעם עשוי מלוחות שעם דחוסים, למעשה הוא הרבה יותר חיפוי לקיר מאשר טפט. 

✔️ מתאים למגוון עיצובים - לשעם יש מראה שמשתלב ברקע והוא מתאים גם לעיצוב כפרי וגם לעיצוב מודרני

❌ מחיר - טפט שעם הוא משמעותית הטפט הכי יקר. המחיר למטר מרובע של טפט שעם לקיר נע בין 150-350 ₪

❌ עיצוב אחיד - אין הדפסות על טפט שעם, וואט יו סי איז וואט יו גט. כך שאם אתם רוצים לקנות טפט כי אתם מעוניינים בציור ענקי על הקיר, זה לא הטפט בשבילכם.

 

טפט PVC לקיר

✔️ טפט עמיד במים וקל לניקוי - גם כאן עדיין לא מומלץ לשפוך מים על הקיר, אבל תרגישו חופשי לנקות את הטפט עם סמרטוט רטוב.

❌ מגוון עיצובים דל - השוק מלא בטפטים מנייר או מבד נון וובן, אך יש יחסית מעט יבואנים של טפט PVC לקיר, כך שההיצע קטן בהשוואה לטפטים אחרים.

❌ אין אפשרות לעיצוב אישי - בתי דפוס לא מדפיסים עם טפט PVC, אם תרצו להדפיס את הלוגו של העסק שלכם על טפט תאלצו להזמין טפט נייר או נון וובן.

גלילי טפט PVC לקיר

הדבקת טפט לקיר

כמו שהזכרנו קודם, הטפטים הם לא מדבקות וצריך למרוח עליהם דבק לפני שמדביקים אותם לקיר. האחריות של מתקין הטפטים היא לדאוג שההדבקה תהיה ישרה ובלי בועות או קרעים, לכן לפני ההדבקה מתקין הטפטים יכין את הקיר להדבקה ויישר אותו, ימרח שכבת בונדרול שהוא חומר מקשר, ואז ימרח דבק על הטפט וידביק אותו. מריחת הבונדרול היא חשובה, כי היא מונעת פגיעה בקיר ומאפשרת למתקין הטפטים הבא לקלף את הטפט בקלות כשתרצו להחליף טפט. הדבקת טפט לקיר לוקחת כמה שעות, תלוי במספר הקירות. מחיר הדבקת טפט לקיר נע בין 250-400 ₪ לגליל טפט, ובין 80-100 ₪ למ"ר בטפט שעם.

הדבקת טפטים

סוגי טפטים - מחירים

טווח המחירים של טפטים לקיר הוא רחב ומושפע בעיקר מהמותג ומחומר הגלם של הטפט. רבים מהמתקינים לא מוכרים את הטפטים בעצמם אלא מדביקים טפטים שאתם קניתם. אפשר לקנות טפטים לקיר בחנויות לעיצוב הבית, יבואנים, או פשוט להזמין באינטרנט. המותגים המומלצים הם בדרך כלל איטלקים או גרמניים, שהם עמידים ואיכותיים יותר.

 

מחיר מחיר טפט נייר לקיר נע בין 200-500 ₪ לגליל.

מחיר מחיר טפט לקיר מבד לא ארוג (נון וובן) נע בין 300-900 ₪ לגליל.

מחיר מחיר טפט דמוי עור נע בין 300-700 ₪ לגליל במותגים בסיסיים ובין 500-1,200 ₪ לגליל במותגים יוקרתיים יותר.

מחיר מחיר טפט PVC לקיר נע בין 300-700 ₪ לגליל.

מחיר מחיר טפט שעם לקיר נע בין 150-350 ₪ למ"ר.

מדביק טפטים מקצועי מדביק טפט

מדביקי טפט לקיר מומלצים

זהו, החלטתם לרכוש טפט לקיר? כבר יושבים אצלכם על השולחן גלילי טפט שרק מחכים שמישהו ידביק אותם לקיר? זה הזמן לדבר עם מדביק טפטים עם עשרות חוות דעת מלקוחות קודמים. לאחר הדבקת הטפטים לקירות צוות מידרג יתקשר אליכם וגם אתם תתנו חוות דעת על מדביק הטפטים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה טפט לקיר?

כדי לכסות קיר סטנדרטי של 2.8*3 מטר בטפט תצטרכו להשתמש בשני גלילי טפט בדרך כלל.

מחיר טפט נייר לקיר נע בין 200-500 ₪ לגליל.

מחיר טפט לקיר מבד לא ארוג (נון וובן) נע בין 300-900 ₪ לגליל.

מחיר טפט דמוי עור נע בין 300-700 ₪ לגליל במותגים בסיסיים ובין 500-1,200 ₪ לגליל במותגים יוקרתיים יותר.

מחיר טפט PVC לקיר נע בין 300-700 ₪ לגליל.

מחיר טפט שעם לקיר נע בין 150-350 ₪ למ"ר.

מחיר הדבקת טפט לקיר נע בין 250-350 לגליל כאשר מתקינים מספר גלילים. ובין 80-100 ₪ למ"ר בהדבקת טפט שעם לקיר.

מה זה טפט ויניל?

טפט ויניל, או טפט PVC בשמו האחר, הוא טפט פולימרי עמיד במים וקל לניקוי. הוא מתאים לקירות מטבחים או חדרי ילדים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק