מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
אביב נתן שירות מעל המצופה! היה חלק פשוט שלא הסתדר במדיח, הוא אמר לי שזה פשוט, הדריך אותי מה צריך ומאיפה אפשר להשיג. במקום לבוא ולגבות קריאת שירות, הוא היה בעיניי הגון ופתר את הבעיה. לא ציפיתי לשירות כזה.
אבטם אמר לי שזאת תקלה שאני יכול לפתור לבד והסביר לי בדיוק איך לתקן אותה, היה מצוין. אמר לי גם שאם זה יחזור שאתקשר אליו והוא יגיע לתקן אבל לא היה צורך. שירות מהמם!
ייעוץ טלפוני והדרכה בנוגע לתיקון מדיח כלים של חברת Beko.
בעיניי הוא איש מקצוע חבל על הזמן! התקשרתי למשה עקב עשן שכל הזמן עלה מהמדיח, הוא שאל אותי מאיפה בדיוק, איזה דגם ואז הסביר שמכיוון שהכיור נמצא בפינה, יש טפטופים מכיוון שזה לא חלק אטום ומאוד מסוכן שיישאר ככה. הוא הדריך אותי לתת לזה להתייבש עד היום למחרת ולהקפיד לא לתת לזה לטפטף. עשיתי את זה, המדיח עובד והכל בסדר.
הוא אמין, עזר לי למצוא פקק שלא ידעתי על קיומו במדיח.
הייתה לי בעיה עם מדיח חדש יחסית שהכלים יצאו מלוכלכים, לא נקיים. התקשרתי ובטלפון הסביר לי שלא בטוח שזאת תקלה והסביר לי מה לעשות לפני שאני מזמינה טכנאי וזה באמת פתר את הבעיה. היה אנושי, ישר ומקסים.
ייעוץ טלפוני והדרכה בנוגע לתיקון כפתורים של מדיח כלים מחברת Bosch.
יואב שמע את הבעיה בטלפון, אמר לי מה אני צריך לעשות כדי לפתור וזה פתר את הבעיה. חשבתי שאני צריך לקנות מדיח חדש, הכפתורים הפסיקו להגיב ונכנסו למצב שאיבה רצוף. הוא שאל איזה מדיח, אמרתי לו, הוא ישר הבין את התקלה, הסביר לי להשכיב כמה דקות את המכשיר בזווית מסוימת ולא גבה תשלום. היה מעולה!
בני עזר לי לתקן את התקלה דרך הטלפון והיה מקצועי ומהיר. הוא הבין בדיוק מה התקלה ותוך פחות מדקה הסביר לי מה צריך לעשות כדי לפתור אותה. הכי מטורף זה שהוא לא לקח על זה תשלום. הוא היה יכול להגיע לכאן ולקחת על זה כסף אבל הוא בחר לחסוך לנו ולהסביר דרך הטלפון בדיוק מה צריך לעשות. לא סתם הוא מספר אחת, אין עליו!
דיברתי עם אביב בטלפון והוא ייעץ לי לגבי התקלה שהייתה לי במדיח כלים, בזכות העצה שלו הצלחתי לפתור את התקלה בעצמי. זה ממש לא מובן מאליו שהוא היה נכון לעזור בטלפון ועוד בלי לקבל תשלום. אני ממש מעריכה אותו על זה!
הממטרה שלי התפרקה ולא ידעתי מה לעשות! התקשרתי ליואל והוא פשוט ישב והדריך אותי. הוא ממש טרח להסביר הכל. לפי ההדרכה שלו החזרתי הכל למקום, ואם משהו ישוב אני אקרא לו שיבוא. אפילו הצעתי לשלם לו על הייעוץ והוא סירב. ממש כל הכבוד לו
התקשרתי אליו, הסברתי לו מה הבעיה, הוא הדריך אותי טלפונית, הוא אמר לי מה לעשות ועשיתי ובכך חסכתי הרבה כסף. בכיף הוא היה יכול להגיע, לעשות את זה בעצמו ולגבות תשלום. אני מאוד מרוצה ממנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.