מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
גל היה אחלה! הוא היה זמין, היה מאוד קל לתיאום והתקשורת מולו הייתה טובה. הוא עשה רושם מקצועי והוגן. הוא זיהה את התקלה מהר וייעץ מה כדאי לעשות למרות שבסוף בעל הבית החליט לא לתקן את התקלה.
היה מצוין, הייתי מרוצה! דניאל הגיע בזמן, הודיע לפני שהוא מגיע ובדק בצורה מקצועית את המדחס.
אמיר היה בחור נחמד. לקח לי תשלום רק על שירות ולא עשה תיקון כיוון שהמדחס היה גמור ונתן לי הצעה של החלפת מדחס שהייתה יותר יקרה ממזגן חדש.
יש לו שירות מצוין, הוא בדק לנו את המזגן, איתר את התקלה ואחרי זה בדק האם יש חלקים מקוריים למזגן שאפשר לקנות. לא היה את החלקים המקוריים, אז הוא בדק גם משהו חלופי ונתן הצעת מחיר. במבחנתו זה היה יקר מדיי ולכן החלטנו לא לעשות את העבודה. הוא היה בסדר גמור, סבלני מאוד, נעים לכת ומאוד מומלץ!
בדיקת מזגן עילי מחברת LG שכללה אבחון תקלה, ייעוץ ותיקון כרטיס אלקטרוני.
הוא 200 אחוז! הוא היה מדהים, התקשר אליי ואמר שיבוא עוד שעה ואכן דייק והגיע על הדקה. הוא אומנם לא תיקן את המזגן כי הוא היה גמור אבל כן סידר לי אותו ככל שיכל ועשה איזושהיא מניפולציה עליו, משהו שיועיל לי לטווח הקצר. הוא הגיע עם עוד מישהו, שניהם היו נחמדים, עשו עבודה מקצועית בצורה בלתי רגילה ואני ממליצה עליהם בחום לכולם!
השירות היה מצוין!
שרון היה מדהים. הוא המליץ לי לקנות מגזן חדש ואני מאוד מרוצה מהשירות!
שרון היה בסדר גמור. עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן, הכל היה חיובי. לבסוף אמר שלא שווה לנו לתקן את המזגן.
השירות היה טוב, הוא הגיב מהר ועדכן אותי שיחזור אלי כי היה עסוק, הגיע יום אחרי, בדק את התקלה נשמע מקצועי, אמר שצריך להחליף את מזגן ונתן לנו עצות בינתיים איך להפעיל את המזגן, המחיר מאוד סביר.
היה מאוד הגון ומאוד בסדר. מי שהתקין את המזגן לא עשה עבודה טובה, הם שמו כיסוי על המנוע. קראתי לו והוא איבחן לי את הבעיה ואז נתן הוראה לאנשים איך למקם את המזגן יותר טוב. מבחינת זמנים אני לא מרוצה. קבענו שיבא בין 10 ל12. הוא הגיע ב12. חיכיתי לו עד אז ואם הוא היה עובד 3 שעות הייתי צריך לחכות לו עוד. צריך להשתפר מהבחינה הזאת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.