מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
הוא בדק את המזגן ואמר שהכרטיס התקלקל, המליץ לנו לקנות מזגן חדש בגלל העלות של התיקון. הוא ניסה להסביר הכול והיה מאוד נחמד.
הוא מצא את התקלה ואמר שזאת עבודה של חשמלאי. התרשמתי ממש לטובה והיה בסדר גמור.
אריק היה ממש אחלה! קודם כל הוא הגיע תוך עשר דקות מרגע שדיברתי איתו, ישר עלה על התקלה, היה מאד כן. המליץ לא לתקן והרגשתי שהוא לא מחפש לגבות סתם כסף.
אהבתי את הגישה, הרגישות שלו והעמידה בלוחות הזמנים, הוא מדהים נקודה! חד וחלק עשר, הוא שווה כל רגע!
הוא הגיע ואיתר את התקלה, הוא לא ביצע תיקון מכיוון שהמזגן מאוד ישן ולא היו לו חלקי חילוף מתאימים, בסך הכל היה אחלה.
שרון היה מדהים. הוא המליץ לי לקנות מגזן חדש ואני מאוד מרוצה מהשירות!
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואיתר את התקלה. המחיר היה הוגן.
היה אחלה. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא איתר את התקלה ואמר לנו מה האופציות לתיקון. גבה תשלום רק על ביקור כי לא הייתה החלפה של חלק. אני אשמח להיעזר בו בעתיד אם יהיה לי צורך :).
הוא בדק את המזגן, איתר את התקלה אבל אמר שהוא לא יכול לתקן כי צריך להזמין חלק מהחברה, והוא לא יכול להזמין חלקים של החברה הזאת. הוא לא הגיע בזמן כמו שהזמנתי אותו, אבל הוא היה נראה מקצועי, מאוד נחמד, עשה את מה שביכולתו ובגדול לקח מחיר רק על הביקור.
בדיקה ואיתור תקלה והמלצה לדרך פעולה במזגן אלקטרה QUATTRO עילי.
עשה רושם מקצועי, בא וייעץ והיה מאוד אדיב אבל לא תיקן את התקלה, הוא ייעץ לנו לעשות משהו אחר אחרי שהבין מה התקלה. אמר שזאת תקלה שחברת אלקטרה מטפלת ולא כל אחד כי זה מזגן ייחודי אחרי שראה את הבעיה בשטח. היה מאוד שירותי, מקצועי וסבלני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.