מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור. הוא לא מצא תקלה אבל הוא היה מאוד נחמד. הוא בהחלט היה מאוד יסודי והוא גם עלה על הגג. הוא אמר שהמזגן לא מתאים בגודל לחדר.
אמיר היה נחמד, אדיב ועמד בזמנים, אבל הוא לא הצליח לפתור את הבעיה.
בדיקת מזגן אינוורטר, פירוק והרכבת מזגן עילי מחברת תאדירן ומילוי גז במזגן מיני מרכזי בעל שש כוח סוס.
סמי פשוט מדהים! עברתי הרבה אנשי מזגנים והוא היה פשוט מדהים מכל הבחינות. אני מרוצה מהיחס, הזמן, המחיר, השירות ופשוט מהכל! הוא בדק מזגן אינוורטר והבין שלא משתלם לתקן אותו אז התקין לי מזגן חדש במקומו.
הוא הגיע אבל לא הצליח לתקן את המזגן, הוא לקח את הכרטיס פיקוד ואחרי שבוע ביקשתי שיחזיר אותו כי הוא לא הצליח לתקן אותו. הוא היה ממש נחמד, אדיב וממש ניסה לעזור אבל בסוף לא סידר את הבעיה וזה לקח הרבה זמן.
בדיקת 3 מזגנים, מילוי גז ב2 מזגנים עיליים מחברת תדיראן בעל 1.5 ו1.25 כוח סוס, התאמת שלט ללוח בקרה של מזגן אינוורטר מחברת אלקטרה ואספקת 3 שלטים.
היה בסדר גמור, הוא אחלה. הוא בא, בדק, מילא גז ואיפה שהיה חסר וכרגע עובד. הוא בא בול בשעה שאמר.
בדיקת מזגן עילי מסוג אינוורטר תדיראן בנפח 1 כוח סוס.
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי, מהבחינה שזה עלה לי הרבה כסף. הוא הגיע, עשה בדיקה מעמיקה של שעתיים וקבע שהבעיה בכרטיס הפנימי. ניסיתי להשיג אותו במשך חודשיים, הוא אמר כל הזמן שאין כרטיס וכל פעם שחזרתי אליו הוא אמר שהוא בודק. התקשרתי בעצמי לתדיראן, הם אמרו שיש כרטיס ובסוף הזמנתי מישהו אחר. הטכנאי החדש אמר שאפשר לקנות כרטיס פנימי, התקין והמזגן עדיין לא עבד. הוא הגיע שוב, בדק ואמר שזו בעיה בכרטיס החיצוני ולא הפנימי. לא קיבלתי זיכוי ושילמתי סכום נוסף על הכרטיס החדש. זה היה ממש גרוע בעיניי, מוטי התנהל בצורה לא נכונה, הוא היה צריך לטפל בזה ולא הייתי צריך לרדוף אחריו, אני ממש התאכזבתי.
אמר שהוא לא יכול לתקן את הכרטיס הפגום, המליץ לדבר עם תאדירן שיחליפו אותו. היה קצת מיותר שיגיע אבל בסך הכל היה בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.