מוקד מידרג: 1-700-707-233

הדירוג שלי במידרג


ראיתם אותו על משאית? מגנט? שלט בגינה? באתר של עסק? תו האיכות של מידרג הולך וצובר תאוצה. אתר מידרג שם לעצמו למטרה לחבר בין עסקים טובים ובין אנשים הזקוקים להם. עסק שמחזיק את "הדירוג שלי במידרג" הוא לא סתם עסק במידרג, אלא עסק מצטיין שהוכיח את עצמו לאורך זמן והגיע לטופ מידרג, כלומר לקבוצת העסקים המובילים באתר מידרג, כזה שאפשר לסמוך עליו גם בעיניים עצומות מתחת לפוך או בטיול לקאריביים.

משאית עם מיתוג טופ מידרג

הדירוג שלי במידרג

נתחיל מהתחלה. למי שלא מכיר, באתר מידרג מופיעים רק עסקים בעלי דירוג כללי של 9 ומעלה (מתוך 10). איך נוצר הדירוג? אחרי כל עסקה שנסגרת דרך אתר מידרג, צוות המוקד של האתר יוצר קשר עם הלקוחות ומתמלל מילה במילה את החוויה של הלקוח, כולל דירוג בכמה פרמטרים: זמנים, איכות העבודה, יחס ללקוח, מחיר ודירוג כללי. מכאן ואילך הכל קורה בצורה אוטומטית – חוות הדעת עולה לאתר עם הדירוג האמתי של הלקוח, ללא שום התערבות שלנו, והיא מצטרפת לממוצע של הדירוג הכללי של העסק. לאתר מידרג אין שום נגיעה בחוות הדעת או בדירוגים, ואם עסק יורד מתחת לדירוג כללי של 9 (וזה קורה לצערנו), הוא פשוט יורד מהאתר. רוצים לדעת עוד? קראו כאן על ה־DNA של מידרג.

 


הדירוג שלי במידרג – טופ מידרג

עם השנים החלטנו שאנחנו רוצים יותר מזה, שאנחנו רוצים להביא לקדמת הבמה את העסקים הטובים והאמינים ביותר במידרג, עסקים שהגיעו אל "הטופ מידרג". ולא מדובר בכל אחד – רק עסקים בעלי דירוג של 9.5 בכל הפרמטרים, עם מספר מספר גבוה של חוות דעת (משתנה בהתאם לתחום) זכאים להיות חלק מהטופ מידרג שלנו.

טופ מידרג על רכב

הדירוג שלי במידרג – תו איכות לעסקים

זה הרבה יותר מ"יצאת צדיק". הדירוג שלי במידרג הוא תו איכות שעומדות מאחוריו עשרות חוות דעת של לקוחות קודמים ואמיתיים. את כל חוות הדעת האלה אפשר לקרוא ברגע – פשוט לסרוק את הברקוד ולהתחיל לגלול.


הדירוג שלי במידרג – אני רוצה גם!

עסקים בטופ מידרג מקבלים מאיתנו מדבקות ומיתוג עם תו איכות הדירוג שלי במידרג יחד עם קישור וברקוד QR לדף אישי, דף שבו מופיעים הדירוג שלהם וכל חוות הדעת, בלי עסקים מתחרים ובלי עמלת עסקה לאתר מידרג. קראו כאן על הצטרפות לטופ מידרג.
בעל עסק אבל עוד לא רשום באתר? רוצה לדעת איך להצטרף למידרג ובסוף גם להגיע אל הטופ? השאר כאן את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם. יום טופ לכולם!


הצטרפות לאתר מידרג


אנשים שהתעניינו בהדירוג שלי במידרג התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.