המים בכיור אמבטיה לא ירדו. פתח את הסתימה דרך הקופסת ביקורת ברצפה. הגיע מאוד מהר, היה מאוד מקצועי, והסביר כל מה שעשה. על הדרך גם היה נחמד מאוד. היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקי לוי, הרצליה.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בין האסלה לחיבור בקיר.
חוות דעת:
היה מצוין! אלירן מקצוען, תיקן את הבעיה במהירות ואפילו ניקה לאחר התיקון. בחור אדיב ונחמד. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני מ. הרצליה.
משוב: 11/06/2025
תיאור השירות:
הגיע מהר טיפל בסתימה הציע מחיר מאוד מאוד הגיוני.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון צינגיסר, הרצליה.
משוב: 05/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח באמצעות קפיץ חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מאוד מקצועי, הייתה בעיה מורכבת והוא טיפל בה מהר ובצורה מהירה. סך הכול הייתי מרוצה!
היה על הכיפאק! היה זמין באותו בוקר, קנה את הצינור המתאים וניסר אותו על פי המידות שלנו. את המצוף לא היה צריך להחליף אלא כלל רק תיקון קל. הוא השתמש בחומר סיליקון מיוחד חזק יותר מהסיליקון הרגיל. הוא לא הבריג את האסלה לרצפה כדי לא לפגוע בצנרת הישנה. בן אדם מקסים ואדיב! הסביר לי את כל התהליך. ממליץ על אלירן בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד ברנע, הרצליה.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימות ותיקון אסלה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדוארדו שובל, רמת השרון.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא 10, 100, 1000%! הכי טוב בכל הקריטריונים, החזיר טלפון והתפנה מהר, היה נחמד, מקצועי ונקי, הלוואי שכולם יהיו ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי פרידמן, הרצליה.
משוב: 12/03/2025
תיאור השירות:
ניקוי מסנן בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 343 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלירן הוא אינסטלטור והנדימן, על כך מספר: "אני אינסטלטור והנדימן עם ניסיון עשיר ומומחיות בפתרון בעיות אינסטלציה, גדולות כקטנות. אני אוהב את העבודה שלי ומוצא סיפוק באתגרים ובמציאת פתרונות יצירתיים לכל תקלה. בזכות הניסיון והידע שצברתי לאורך השנים, אני מציע פתרונות מקצועיים, יסודיים ואמינים לכל סוגי הבעיות – סתימות, תקלות בצנרת, איתור נזילות, התקנות ועוד. אני מקפיד להשתמש בכלים המתקדמים ביותר ולבצע כל עבודה ברמת גימור גבוהה, תוך הקפדה על שירות אדיב, אמינות ויחס אישי לכל לקוח. זמינות היא ערך עליון עבורי, ואני עושה את מירב המאמצים לתת מענה מהיר, כולל במקרי חירום. בעבודתי אני שם דגש על ניקיון, סדר ומקצועיות ללא פשרות".
תחומי התמחות
:: פתיחת סתימות, תיקון נזילות, שטיפת צנרת ביתית בלחץ מים לניקוי יסודי. צילום קווי ביוב, איתור נזילות בגז.
:: פירוק והתקנת כלים סניטריים, פתיחת סתימות קשות באמצעים מקצועיים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.