תיקון צנרת ניקוז במזגן עילי בעל שלושה וחצי כוחות סוס בדירה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה. הוא הצטרך להגיע פעמיים כי לא הצליח לתקן בפעם הראשונה, ולא שילמתי בפעם השנייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל סלומון, מתן.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בהספק 1 כוח סוס מתוצרת חברת טורנדו בדירת מגורים.
חוות דעת:
שמוליק היה אחלה, ממש מקצועי, ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נירית ברק, רעננה.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלברטה רום, כפר סבא.
אשרור: 25/09/2025
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד במקצועיות. המחיר היה סביר מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ט. כפר סבא.
משוב: 20/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת מנוע.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן ועבד באופן מסודר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז יבנ, רעננה.
משוב: 29/08/2025
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון נזילה במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה, תותח! הזמנתי אותו לכמה תיקונים נוספים לאחר מכן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ב. נירית.
אשרור: 28/08/2025
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד ונזילה בשני מזגנים שונים.
חוות דעת:
נעים ורציני, מקצועי ומסביר מה הבעיה וכיצד לפתור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירית דנציגר עמר, הוד השרון.
משוב: 15/08/2025
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה! המחיר לדעתי היה טיפונת יקר אבל הוא היה מקצועי!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
נטע א. רעננה.
משוב: 27/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים מהמזגן.
חוות דעת:
היה נהדר! טכנאים קודמים גבו הרבה כסף ולא הצליחו לתקן את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 493 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.