הוא בחור מקצועי, לקח מחיר הוגן לדעתי, הגיע חצי שעה מאז שהתקשרתי אליו והוא לא גר לידינו! יש לנו מקפיא עמוס לחיילים שקיצר. הוא תיקן ולא הספיק לסדר את הכל, לכן אמר שיבוא להמשיך את העבודה. ומבלי שנדנדנו לו הוא יצר קשר, תיאם, הגיע והשלים את מה שהיה חסר. אני מרוצה מהטיפול ובוודאי שממליץ עליו. הוא גם עשה לנו מחיר טוב בגלל שאנחנו עושים תרומות לחיילים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נועם שביט, קרני שומרון.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, צנוע ואמין. הוא ניסה לתקן את המקרר אבל היה חסר חלק שצריך להזמין. החלטנו שאין טעם להשקיע בתיקון אז קנינו מקרר חדש אבל הוא ניסה הכל, היה מקצועי וישר הבין איפה הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב שורץ, אלקנה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקפיא מחברת ליבהר.
חוות דעת:
תותח על. הוא תיקן את המקפיא בצורה מטורפת, אין מילים. אני נותן לו ציון 15 מתוך 10. הוא אפילו חזר פעמיים לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב יפת, קרית נטפים.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד נעים, הסביר בדיוק מה הבעיה אבל בסוף החלטנו לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס קליין, סלעית.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור מצוין, הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה סיטון, כפר תפוח.
משוב: 24/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר LG.
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל!
זמין, הגיע במהירות, בדק את המקרר לעומק ונתן חוות דעת מנומקת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפים וייץ, אלפי מנשה.
אשרור: 21/12/2023
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת אמנה, שכלל החלפת כרטיס תקול.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! מקצוען נעים הליכות וישר! הגיע במועד שתואם בטלפון. לאחר ביצוע בדיקה איתר את התקלה, החליף את הכרטיס התקול, ניסה להחליף כרטיס חליפי תואם במחיר זול יותר, אך ניתקל בבעיה בכרטיס החליפי, החליט להתקין כרטיס מקורי חייב במחיר הזול של הכרטיס התואם . נשאר לוודא שהכל עובד, ואף התקשר ליום המחרת לבדוק שהכל תקין.
יישר כח !!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון נחושתן, בית אריה.
משוב: 13/11/2023
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
אבי אדם נעים הליכות. הגיע בזמן למרות הפקקים בדרך, מצא במהירות את התקלה תיקן והסביר מה עשה ובדק באופן יסודי לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנוחה כהן, צופים.
אשרור: 14/08/2023
משוב: 13/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ממש! נעים והסביר כל דבר שהוא עושה, הוא היה ממש שקוף גם בקשר לתהליך העבודה וגם בקשר למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוממה סנדר, קרני שומרון.
אשרור: 30/07/2023
משוב: 31/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Westinghouse.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1309 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.