ייעוץ טלפוני לגבי טיפול ברעש ממאוורר של מקרר מחברת בלומברג.
חוות דעת:
צלצלתי אליו בנוגע לרעש שהיה במקרר, הוא היה מאוד זמין ונוח, הדריך אותי לבדוק את מה שצריך ואיך להוציא את מה שהיה תקוע שם. היה סבלני ונעים והצלחתי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שלמה אביבי, אלעד.
משוב: 22/05/2017
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ אודות תקלה במקרר של אמנה.
חוות דעת:
התקשרתי לשישה טכנאים לפניו וכולם נפנפו אותי ואמרו לי שאי אפשר לפתור את הבעיה או שלא כדאי לי. בעל המקצוע הזה הגיע וניסה לתקן, הציע לי את כל החלופות האפשריות והשאיר מקום לשיקול הדעת שלי. בסוף החלטתי לקנות מקרר חדש, אבל הוא מצידו היה הגון. הוא היה חברמן רציני ושיחק עם הבן שלי תוך כדי שבדק את המקרר. הוא היה זמין, וגבה דמי ביקור בלבד במחיר סביר. הייתי מאוד מרוצה. אם מחר בבוקר יש לי תקלה אני קורא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור לימור, מודיעין.
משוב: 05/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר וניקוי צנרת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אמין, חרוץ ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן אהרנפלד, תל אביב.
משוב: 31/07/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון בעיית קרח במקפיא.
חוות דעת:
המקפיא צבר קרח, והמקרר לא עבד. הדריך אותי בחינם איך לסדר את זה, היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל הולצמן, מודיעין.
משוב: 30/07/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר.
חוות דעת:
החליף מאוורר וקיבע אותו, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה א. מודיעין.
משוב: 30/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מקפיא אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע בסוף יום העבודה שלו, עבד המון זמן, ולטעמי לקח ממש לא הרבה ביחס למה שעשה. בסך הכל - עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ט. פתח תקווה.
אשרור: 27/07/2025
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
החלפת קבל משולב עם 2 רכיבים שונים 3 in one.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור מוזט, רמת גן.
אשרור: 25/07/2025
משוב: 26/05/2025
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר ומילוי גז למזגן.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה! בן אדם מדהים!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב מילר, תל אביב.
משוב: 24/07/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הציע בשיחה טלפונית מה ואיך לעשות וזה באמת פתר את הבעיה, היה ממש 10!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אבי כהני, מודיעין.
אשרור: 24/07/2025
משוב: 12/09/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר מחברת קופרבוש.
חוות דעת:
היה סובלני, חזר אליי מספר פעמים והסביר בצורה יפה את הכל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1359 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.