הוא היה ממש נחמד בטירוף! לא רואים דברים כאלה! מטורף ממש. אמרתי לו שלא נעים לי שאני גוזל מהזמן שלו והוא התעקש ואמר שהוא אוהב לעזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי כהן, חולון.
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר בעקבות כרטיס פיקוד שנהרס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה מאמצים לפתור את הבעיה והיה הגון. הוא לא הצליח לפתור את הבעיה וקשה לי לדעת אם בעל מקצוע אחר היה מצליח.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני יוסף, חולון.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן, עשה את העבודה וגם עשה הנחה מהסכום שסוכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
gil נוביק, חולון.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי קרח, פתיחת סתימות והחלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה מקצוען.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב יחזקאל, בת ים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל דורושנקו, בת ים.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון מבלי להגיע. אמר לי בדיוק מה לעשות וכיצד להפשיר את המקרר וזה אכן עזר, הוא אדם ממש נחמד.
יחס
10
10
כללי
ירון בן סייד, בת ים.
משוב: 25/09/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה בצנרת של מקרר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. אימי הייתה מאוד מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן, עבד במשך שעה, תיקן, הפשיר וחיכה לראות שזה עובד ולא לקח הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורטל ברגיל, חולון.
אשרור: 10/08/2013
משוב: 28/05/2013
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט וניקוי צנרת במקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה זול ועשה עבודה מאוד טובה, הוא היה מקצועי מאוד ואדיב. הוא הגיע מוקדם כמו שביקשתי ופתר את הבעיה בזריזות, אין לי מילים! הרבה זמן לא נפלתי על בעל מקצוע כזה! אני מאוד מרוצה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת משיח, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
המקרר הפסיק לקרר.
אבי על סמך שאלות בטלפון וגיל המקרר אבחן שאין היתכנות לתיקון. המליץ שלא נבזבז זמן וכסף ונקנה מקרר אחר במקום.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1318 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.