הוא היה ממש אחלה! הוא הגיע מרחוק, בערב, כי לא היה לו זמן ביום. הוא פתר את הבעיה צ'יק-צ'ק ולא לקח הרבה כסף. באמת היה אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל קיגל, אשקלון.
משוב: 28/11/2012
תיאור השירות:
תיקון ברז והחלפת צינור מתאם מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא אחלה איסנטלטור! היחס היה בסדר גמור, הוא היה מצוין מבחינת הזמנים וגם המחיר. עשה עבודה טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון גזית , אשקלון.
משוב: 28/10/2012
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש ממש אחלה! הייתי מרוצה קודם כל מזה שהוא הציג בפני את כל החלקים וכל האפשרויות. הוא דייק בזמנים, היה מאוד אמין ונתן מחיק סביר. זה הכל בזכותכם :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל סטארק, אשקלון.
משוב: 13/09/2012
תיאור השירות:
תיקון אסלה עקומה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא התקשר מראש להגיד שיאחר קצת, הוא היה ממש בסדר גמור. גם מבחינת המחיר אני יכולה להגיד שהוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ומיכל קסלר, אשקלון.
משוב: 05/04/2012
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי נזילה בקיר במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליו ועשה לנו טובה מאוד גדולה כי זה היה יום שישי ב16:00 אחה"צ. הוא היה מאוד נחמד, נתן לנו כל מיני הצעות לטיפול בצנרת ואנחנו פועלים לפי מה שהוא המליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה רובין, אשקלון.
משוב: 17/01/2012
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז שירות.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! אני מבסוט! הוא הגיע בזמן שתיאם איתי מראש. היה יחס מעולה והוא עשה עבודה טובה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
ולדי קאופמן, אשקלון.
משוב: 15/12/2011
תיאור השירות:
תיקון של בעיה בחיבור למדיח כלים כולל התקנה של ברז.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, לא היו שום תלונות! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא עבד ממש כמו שצריך באיכות ובמקצועיות. הכל היה באמת מצוין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגי פולסקי, אשקלון.
משוב: 07/07/2011
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה וניקה אחריו את הלכלוך ! היה מאוד נחמד לעבוד איתו וגם המחיר היה בסדר. הוא נתן לי אחריות ל - 3 חודשים. אני ממליץ עליו :) !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית קסלר, אשקלון.
משוב: 01/03/2011
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ניקוז של מקלחת ותיקון ברז, שדלף.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, אדיב ומסביר פנים. קצת איחר אבל הודיע ולקח לו קצת זמן לעלות על הבעיה אבל הוא היה יסודי ודאג לפתור את הבעיה במלואה... היינו ממש שבעי רצון....
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רונן התחיל את דרכו בעולם האינסטלציה כשעבד יחד עם אינסטלאטור אחר. מהר מאוד נוצר 'קליק' בינו לבין התחום והוא החל לעבוד לבד. מאז, רונן מתפתח כל הזמן, מתקדם, עובר הכשרות ולומד עוד ועוד כדי להעשיר את הידע המקצועי שלו.
כשהוא לא פותח סתימות או פותר בעיות צנרת אחרות, רונן מבלה באימונים של טאי צ'י כבר כמעט עשור! לעבודה באינסטלציה הוא מתייחס כמו משחק חידה – יש בעיה, וצריך למצוא לה פתרון מתאים. רונן נהנה מהאתגר וממציאת הפתרון הנכון ביותר עבור הבעיה ועבור הלקוח.
כמי שעוסק גם בתיקונים של צנרת קיימת וגם בהקמת צנרת חדשה, רונן רואה את שני צידי המטבע. כבר בזמן הקמת צנרת חדשה הוא לא מדלג על שום שלב ולא מפספס שום פרט – כך צופה את הבעיות מראש ומונע אותן.
בין העבודה כאינסטלטור והאימונים שמקרבים אותו להיות מאסטר בטאי צ'י, רונן הוא גם אבא ל – 3 בנים, ומחכה כבר ליום שיהיה אבא לבת .
על היושרה וההגינות שלו כבר כתבו לא מעט לקוחות. כשרונן הגיע לפתור בעיה בצנרת לאישה בת 90, הוא לא ציפה שכמה ימים לאחר מכן הוא יקבל מכתב הערכה מבנה, שמודה לו על ההגינות, האמינות, ובעיקר על האנושיות שהפגין. הלקוח סיכם וכתב שמעבר לזה שרונן הוא אינסטלטור מקצועי, הוא קודם כל בן אדם.
רונן מספק פתרונות למגוון בעיות אינסטלציה ונמצא בענף האינסטלציה מזה 5 שנים. רונן מתמחה בתיקון והתקנה של מנגנוני ניאגרות סמויות, ובהקמת תשתית אינסטלציה עבור בתים ובניינים חדשים.
"אני מספק שירות מקצועי ודוגל בהגינות, יושרה ואמינות לפני הכול" הוא מעיד.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרה סמויה
:: תיקון נזילות ובעיות רטיבות
:: תיקון פיצוצים בצנרת
:: פתיחת סתימות
:: הקמת קו ביוב ותשתית אינסטלציה
:: תיקוני צנרת מים וביוב
:: התקנת כלים סניטריים
אחריות
אחריות של 3 חודשים לתיקון.
אחריות של שנתיים לצנרת חדשה בבית.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.