היה מעולה! ממש טוב! שוקי עבד תיקן הכל עם חיוך והסבר על כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בג, מזכרת בתיה.
אשרור: 27/05/2024
משוב: 04/04/2024
תיאור השירות:
תיקון צינורית קיוסק במקרר LG.
חוות דעת:
היה שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורד גומה, קרית אונו.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית ייצור קרח במקרר.
חוות דעת:
שוקי הנחה אותנו איך לטפל בבעיה של ייצור קרח במקרר, היה זמין ומאוד אדיב ומקצוען ואמין! עזר לנו מאוד. הנחה אותנו בטלפון קודם ואמר שאם זה יפתור אז לא צריך להגיע, אכן הבעיה נפתרה והוא לא לקח על זה תשלום. מזמן לא פגשנו בכזה יחס אכפתי, אמין ונעים מבעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דימה ס. ראשון לציון.
אשרור: 21/05/2024
משוב: 10/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
דימה היה מצוין! אני מרוצה מהתקשורת איתו, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והסביר לי מה הוא הולך לעשות. נתן לי כל מיני אופציות, בחרתי איתו ביחד מה האופציה הכי מתאימה וסיים את העבודה מהר. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדוה סביר, ראשון לציון.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקפיא במקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הראל ב. רחובות.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! המקרר לא היה מכבה את האור ואת פעולת הקירור כשהוא סגור, שוקי עלה על הבעיה מהר מאוד ותיקן אותה במהירות, ביחס אדיב ובמחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי- גל שמש, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום ופתיחת סתימות בצינור ניקוז ובצינור גז במקרר Samsung.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הזמנתי את שוקי לתיקון מקרר סמסונג בן מעל 10 שנים שהמקפיא הגיע לטמפרטורה גבוהה שבה הלחם היה רך ואילו הקרח עדיין קפא. שוקי חקר את המקרר במשך שעות ולא ויתר עד שמצא את הבעיה, מסתבר שהיו 3 תקלות שונות שגרמו ביחד לתופעה המוזרה: 1. גוף החימום של הפשרת הקרח במקפיא הפסיק לעבוד. 2. הייתה סתימה בצינור הניקוז של המים. 3. הייתה סתימה קטנה בצינור הגז. שוקי עשה הכל בשקיפות מלאה כשאני כל הזמן הייתי לצידו. השאיר בי את הרושם של בן אדם מקסים ומקצועי ללא תחרות ואפילו המחיר היה נמוך לטעמי לאחר כל ההשקעה שעשה. אני מאמין שכל טכנאי אחר לא היה מתאמץ כל כך להגיע לשורש הבעיה וללא שוקי, כנראה שהייתי צריך לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר כהן, יבנה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אחלה בן אדם, אמין ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה לוי, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת טקה.
חוות דעת:
שוקי הגיע מהר, היה אחלה וביצע תיקון סופר מקצועי אבל, המחיר שלקח היה יקר בעיניי ולא ממש תואם לסוג העבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1464 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.