איתור נזילה על ידי מצלמה תרמית בקירות הצמודים לחדר אמבטיה ותיקון שני מוקדי נזילה.
חוות דעת:
הגיעו אלי כמה אנשים שלא מצאו את הבעיה, כפיר הגיע עם כל הציוד המתאים ופתר הכל כמו שצריך. הוא היה מצוין, מאוד מקצועי, עדכן לפני כל דבר שעשה, אמר לנו את המחיר מראש שהיה לדעתנו טוב ואני מאוד מרוצה ממנו!
הוא אמר שחסר איזה חלק ושנקנה ונתקין לבד כי הוא לא מתקין את זה, הייתה סתימה כתוצאה מההמלצה שלו. דיברנו אחר כך וקבענו שיבוא בהמשך היום והוא לא הגיע, שלחתי הודעה יום למחרת הוא אמר ששכח ויבוא היום אבל שוב לא הגיע.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
0
יחס
6
5
כללי
כפיר כהן, מבוא חורון.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ולחצנים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, הייתה בעיה נוספת אחרי שהוא הלך, אז הוא הציע לחזור אלינו ולתקן. הוא פשוט הדריך אותי בטלפון ותיקנתי את זה, המחיר היה קצת יקר לדעתי, אבל אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איתמר אלטבר, נס ציונה.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ברטה זגורי, רמלה.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד. הגיע בזמן ובאמת אין לי שום תלונה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דוד שוורצמן, מודיעין.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור מים עבור דוד חשמל על גג הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוליה קסלמן, תל אביב.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
סידר נזילה מניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי נ. חולון.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ונקודת מים במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד שרותי, עשה עבודה כמו שצריך והיה זמין. בעיניי הוא לקח מחיר הוגן ואני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן בוזנח, בית חשמונאי.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
הרכבת ברז למטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עבודה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 249 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.