הגיע ותיקן והיה בסדר גמור. הנזילה המשיכה גם אחר כך והוא אמר שצריך להוציא את הניאגרה החוצה ולשבור את הקיר. אמר שאני לא חייבת להחזיר לו תשובה כרגע ולכן בינתיים לא ביצעתי את התיקון הזה. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס קייגן, יהוד.
משוב: 06/07/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח .
חוות דעת:
הוא היה בסדר. עשה עבודה טובה, פתח את הסתימה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה פישר, אזור.
משוב: 27/05/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית, תיקון ניאגרה ע"י החלפת גומיות, תיקון אסלה מונובלוק והתקנת מזגן של חברת פיילוט.
חוות דעת:
מרוצה ממנו מאוד. הוא עומד בזמנים, המחירים שלו סבירים ואני עובדת איתו כבר הרבה זמן. הוא לא מדבר הרבה אבל עושה עבודה מעולה, בשבילי הוא 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון דפני, אזור.
משוב: 04/03/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן בדירת מגורים וביצוע עבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
כפיר בחור מצוין, מדהים, מקצועי, ישר והוגן. היה קשוב וזמין, עשה עבודה יעילה ונקיה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ביטון, אזור.
אשרור: 02/05/2021
משוב: 03/03/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור שכלל החלפת גומייה פנימית.
חוות דעת:
אחלה בחור, אחלה בן אדם. הגיע תוך רבע שעה, הבין את הבעיה ממש מהר וסידר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה כהן, רמת גן.
אשרור: 19/06/2024
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי אמיר, מודיעין.
משוב: 19/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילות בניאגרה סמויה
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.