כשפניתי לטכנאי לתיקון דלת מכונת כביסה, הוא הדריך אותי מרחוק איך לפתור את זה עצמאית ולחסוך לעצמי ביקור טכנאי. אמליץ עליו לכל אחד (:
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אופיר לוי, לוד.
משוב: 03/08/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלישע תואתי, רמלה.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום אחורי של תנור אפייה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שוסהיים, לוד.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גו חימום במייבש של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא איש מקסים! הוא מאוד סובלני ונותן שירות מהיר. הוא הראה לי שהבעיה עלולה לקרות גם במכונת הכביסה והסביר לי בפירוט מה עליי לעשות בשביל להימנע מזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מואיס אליאסיאן, רמלה.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ווירפול.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צוף קרן גלמן, ירושלים.
משוב: 05/08/2025
תיאור השירות:
החלפת חלק במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני לא יודעת מה המחירים אבל לדעתי היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית אליעד, ירושלים.
אשרור: 03/08/2025
משוב: 04/06/2025
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה סבג, ירושלים.
משוב: 31/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת מאייר.
חוות דעת:
הגיע, בדק ואמר שלא מתעסק בחברה הזו. מאוכזבת שהוא לא מתעסק עם זה ובכל זאת הגיע ולקח תשלום על ביקור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ורדה ל. ירושלים.
אשרור: 24/07/2025
משוב: 21/01/2025
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של תנור אפייה.
חוות דעת:
בסדר, היה בסדר בכל הבחינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אניה סגל, ירושלים.
משוב: 21/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ומייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה! היו לנו 2 בעיות, קפץ החשמל בבית ואחר כך המייבש כביסה והמדיח לא עבדו אז קראנו לו. הוא בא, בדק אותם והציע לנו כמה אופציות. חנן היה מאוד אדיב ולא ניסה למכור שום דבר. בסופו של דבר החלטנו לא לתקן את המדיח וקנינו מייבש כביסה חדש דרך מישהו שהוא המליץ לנו. בן אדם מאוד מקצועי ונחמד, הייתי מאוד מרוצה. היה נהדר, מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2447 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.