החלפת מעצור בתריס גלילה והחלפת חלק נוסף בחלון אמבטיה.
חוות דעת:
הם נותנים שירות מהיר, הם אדיבים ואנשים טובים. חוץ מזה אני חושב שהם לא מספיק מקצועיים ולא אמינים. הזמנתי אותו לתקן לי את התריס החשמלי, בהתחלה הכל עבד כמו שצריך. לאחר שבועיים התריס לא ירד עד הסוף והזמנתי אותו שוב, הוא אמר לי שהמנוע של התריס לא עובד, ממה שהבנתי הוא ראה את התקלה במנוע מלכתחילה ולא נתן לי את האפשרות להחליט לתקן אותו. הזמנתי טכנאי אחר ולדעתי המחיר שהוא נתן לי בפעם השנייה לתיקון המנוע היה מופרז ויקר מאד.
עמי הסביר מה התהליך, נתן כיווני עבודה, אבחן את הבעיה וטיפל בה. בנוסף, הוא היה אמין, לקח מחיר הוגן לטעמי, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה זוארץ, חריש.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי קנטן, חריש.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות מצוין, הגיע בזמן, תקתק את העבודה עם הבן שלו והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד הראל, חריש.
אשרור: 20/02/2024
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
תיקון של 3 תריסי גלילה ידני, מתג של תריס חשמלי מקולקל ותריס חשמלי נוסף שנתקע למטה ולא עלה.
חוות דעת:
היה ממש מצויין, דייק בזמנים והסביר הכל. בחור חרוץ, תיקתק את העבודה. סופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי עתיר, מענית.
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עבד מאוד יסודי. הוא היה נעים, יעיל ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רומן וולמן, חריש.
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה בסדר והוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני סרור, נתניה.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 05/09/2023
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה בגודל 5 מ"ר.
חוות דעת:
עמי היה מאוד הגון וישר. הוא עיכב את ההובלה של תריס שהגיע פגום מהיצרן כדי לספק תריס תקין. עמי התנהג באופן הגון ומקצועי. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם עמי\ירין
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.