קובי נתן מענה מהיר, הגיע בזמן, עבד במקצועיות וגבה תשלום הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון אבו, חיפה.
משוב: 23/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והתקנת דוד שמש מחברת Chromagen כולל פירוק הדוד הקודם.
חוות דעת:
הוא מעולה ומושלם! כל הכבוד לו! הוא הגיע כבר באותו היום והחליף את הדוד למחרת. הוא נתן שירות מהיר והוא בן אדם מקסים, אני מרוצה ממנו באמת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי שולץ, חיפה.
אשרור: 21/06/2023
משוב: 21/03/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת דוד.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה הזול ביותר שמצאתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי בלאו, חיפה.
אשרור: 15/06/2023
משוב: 16/04/2023
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן בנפח 120 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הגיע בזמן נתן עבודה מקצועית, אין לי תלונת ואני ממש מבסוט מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודו בני, חיפה.
משוב: 23/05/2023
תיאור השירות:
מתן יעוץ טלפוני להחלפת אטם בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק ומצוין! היה בעיה עם האטם והוא אמר לי שצריך אטם מקורי של החברה ולא אוניברסלי. כיוון אותי באיזה חנות לקנות והכל היה בלי אינטרס של לקחת כסף!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אבנר פ. חיפה.
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ברפמן, חיפה.
אשרור: 10/11/2022
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. מהשיחה איתו הוא היה נשמע מקצועי, הסביר מה שצריך והמחיר היה טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לוי, חיפה.
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
אספקת והתקנת דוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
מקצוענים! ביצעו את העבודה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 726 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.