הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
גבי מנגדי, ראש העין.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מוט דוד, שלושה ראשי אינטרפוץ , ידיות וראש גשם בהתנדבות עבור קשיש חולה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר כדי לתקן מספר דברים במקלחת אצל
קשיש מאוד חולה שחי רק מקצבת ביטוח לאומי.
שחר היה אדיב ומקסים! הגיע לדירה בדק מה צריך והלך לקנות את החומרים. ולאחר מכן ביצע את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.
כיף לפגוש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
311 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת העמותה למען הקשיש.
ולדיסלב רושקוב, ראשון לציון.
משוב: 04/12/2025
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי י. חולון.
משוב: 04/12/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעקבות שומנים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל קירש, מכבים-רעות.
משוב: 03/12/2025
תיאור השירות:
חיבור כיור חוץ והוספת נקודת מים מתפצלת לצינור גינה ומערכת השקייה.
חוות דעת:
היה מעולה! שחר הגיע במהירות, בזמן שקבע. היה מקצועי, אדיב ונדיב. מאוד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל א. תל אביב.
משוב: 02/12/2025
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים מהדוד למקלחת.
חוות דעת:
הוא אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דוד א. ראשון לציון.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל עמית, רעננה.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת המטבח לביוב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין ב. רמת גן.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור המטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין - מקצועיות גבוהה, פתר את הבעיה במהירות ובמחיר הוגן. אשתמש בשירות שלו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן סמולנסקי, מודיעין.
משוב: 27/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2418 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.