היה מעולה!
רוני היה מאוד אדיב.
הגיע לבצע את העבודה תוך פרק זמן קצר. התאים את השעות לזמן שנוח לי. בשיחת טלפון לפני עבודה הסביר לי על סוג ניאגרה שכדאי לרכוש לבן אדם נכה ועל מה לשים לב.
לפי בקשתי פיצל את העבודה ליומיים שיהיה יותר נוח מבחינת שימוש בשירותים.
עשה עבודה נקייה ומקצועית.
הסביר על השימוש בניאגרה והמליץ על סוג מושב. אני מאוד מרוצה מעבודתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל אחרק, חדרה.
משוב: 05/09/2024
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
רוני אלוף! הוא היה ממש טוב, מקצועי, אמין, קשה למצוא היום בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדרי חלפין, חדרה.
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
החלפת חמישה ברזי מים למערכת השקיה בגינה כולל חפירה.
חוות דעת:
העבודה בוצעה בצורה מקצועית. לאחר סיום העבודה הוא אמר לשלם רק בעוד מספר ימים, כשאני מוודא שאין שום נזילות, והכל מתפקד כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני קסה, חדרה.
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בקיר בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בסדר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד אלאני, חדרה.
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
החלפת 2 גומיות בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן מרלא, חדרה.
משוב: 08/08/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה ל. חדרה.
אשרור: 08/08/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. רוני היה יוצא מהכלל, סובלני, נחמד, מסביר, הגיע למחרת.
אני מאוד מאוד מרוצה וממליצה עליו בחום!!
התיקון היה במקום שאני עוזבת ורציתי להחזיר תקין. רוני היה מאוד שירותי ואמין! טיפל בבעיה והמליץ על טיפול המשך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.