איש מקסים ונעים, הגיע תוך פחות משעה במזג אויר סוער ופתח את הסתימה במקצועיות ופתר את הבעיה. גם המחיר שלקח היה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית ד. חדרה.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
פתיחת שני ביובים סתומים משורשים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל פלמן, רמת גן.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה שכלל פירוק כל המנגנון, ניקוי אבנית הרכבה ובדיקה.
חוות דעת:
בשורה התחתונה, היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צחי שאשה, קרית טבעון.
אשרור: 26/05/2024
משוב: 08/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל לבר מים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, גם מבחינה מקצועית וגם היה אדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ב. תל אביב.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקוי צנרת בלחץ.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן פולמן, אבן יהודה.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה נסתרת.
חוות דעת:
היה מצוין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר בשן, זכרון יעקב.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בשירותים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יששכר פרופיס, חדרה.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
הביא חלקים במיוחד שמתאימים למנגנון ישן של לפני 11 שנים. ההתקנה הייתה מדהימה והוא השקיע מעל ומעבר! המחיר היה סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בראונשטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/05/2024
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.