היה שירות מצוין! השירות היה עבור אמא שלי, היא הייתה מאוד מרוצה ממנו, מהשירות, הזמינות ולדעתי גם במחיר. לגמרי מגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פטריסיה אסולין, כפר יונה.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מנוע ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה, בנוסף הוא נתן הוראות לשימוש לאחר השירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אסף חמצני, קדימה-צורן.
אשרור: 06/06/2022
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
תיקון נעילת חלון הדף של ממ"ד בעקבות ותיקון תריס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה את העבודה בלי בעיות. המחיר שקבענו זה מה שלקח. אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב ננקין, קדימה-צורן.
משוב: 28/04/2021
תיאור השירות:
שחרור תריס גינה חשמלי.
חוות דעת:
היה פשוט עשר!, בהתחלה כשדיברנו בטלפון חשבנו שצריך להחליף מנוע ושהוא הגיע הוא אמר שזה לא המנוע בסוף ולקח תשלום נמוך יותר, הוא היה מקצועי מאוד, חמוד, אמין, וישר מאוד שזה הכי חשוב לי, לקח בסוף אחלה מחיר והיה בעל מקצוע מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר אדרעי, כפר יונה.
משוב: 04/04/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, זמין ומקצועי. עמד בזמנים ותיקן את החלון כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דן גורן, פרדסיה.
אשרור: 24/09/2020
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה טוב ומהיר, הוא בחור נחמד, עשה רושם שהוא אמין וגם הגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון שי, כפר יונה.
אשרור: 24/09/2020
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
חיזוק מעקה אלומיניום במרפסת.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס צירקז, קדימה-צורן.
משוב: 14/08/2020
תיאור השירות:
חיזוק תושבת של תריס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר ותיקן טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית רוקח, קדימה-צורן.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין, מהיר וטוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2817 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.