עזרא היה אחלה ממש עזר לי, עשה את העבודה כמו שצריך והמחיר היה סביר ביותר. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא עגיב, אזור.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הכרתי את עזרא דרך מדרג ומאז כל עבודה הכי קטנה שיש בדירה אני ישר מצלצל אליו. שירות מעולה, בן אדם זהב, הגון ואמין. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא עגיב, אזור.
משוב: 02/03/2023
תיאור השירות:
החלפת חלק במנגנון ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! אמר שהוא יכול להחליף חלק קטן שהעבודה תצא יותר זולה וחסך לי הרבה כסף. הסביר לי בדיוק איך להשתמש בצורה נכונה בחלון. הגיע בזמן ובחור מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה גולי, אזור.
משוב: 18/12/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגלים שחוקים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סופר מקצועי ונעים! טיפל במסירות ובמקצועיות בבעיה! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי לסניק, חולון.
משוב: 04/07/2022
תיאור השירות:
התקנת רשת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי קופר, חולון.
אשרור: 05/09/2021
משוב: 06/06/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון חדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ל. חולון.
משוב: 28/05/2021
תיאור השירות:
תיקון רצועות של תריסים שנשברו ותיקון של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
עמד בזמנים, נחמד, אמין, זמין, היה מצוין, מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה אדירי, חולון.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
התקנת רשתות בחלונות.
חוות דעת:
מאה אחוז. הוא היה מאוד שירותי ואדיב. אם אצטרך, אני בהחלט אפנה אליו שוב. ממליצה גם לאחרים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב פלג, רחובות.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה , היה מעולה אדיב דייקן וזריז. תודה רבה
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונה אסא, פתח תקווה.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון בממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.