הוא היה בסדר. אדם אדיב, עמד בזמנים ובדק את התקלה בקפדנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון פישמן, אבן יהודה.
משוב: 01/12/2015
תיאור השירות:
תיקון דליפת פילטר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדנה מסטבוים, אבן יהודה.
אשרור: 29/07/2015
משוב: 28/05/2015
תיאור השירות:
מקרר ג׳נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הגיע בדיוק בזמן, היה מקצועי מאד ענייני ונעים. לקח רק על שירות ולא הכניס אותנו לשום הוצאות מיותרות. אנחנו מאד ממליצים עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לובה יופה, נתניה.
אשרור: 20/07/2015
משוב: 10/03/2015
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי כץ, נתניה.
משוב: 17/06/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הייתה בעיה של הקפאה במקרר, כיוון שהמאוורר היה תקוע. התקשרתי אליו והוא אמר לי לשפוך מים וכדו' ועל ידי הייעוץ שלו הצלחתי לפתור את התקלה. אם אצטרך בעתיד להזמין בעל מקצוע לתקלה רצינית יותר- אפנה אליו!
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
אסתי ליאור, נתניה.
משוב: 21/12/2014
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דני אלבז, אבן יהודה.
אשרור: 25/11/2014
משוב: 01/09/2014
תיאור השירות:
החלפת פילטר ותיקון גלגל במקפיא.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון פרידמן, מסילות.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 31/07/2013
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט הפשרה וגוף חימום במקרר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת! הוא היה נחמד, אדיב והגיע בזמן. הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1057 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.