תלייה של מפזר חום, התקנת מנורות לד, כיוונון דלת ארון ומגירה, תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. התמודד בקלות עם מגוון של עבודות. העבודה הייתה מקצועית ונקייה. כשהתגלה עוד עניין קטן, קפץ אלינו גם למחרת. היה אדיב ודייקן. אפילו הסביר בסבלנות מה הוא עושה לילדים הסקרנים שהתרוצצו סביבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ב. ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תליית מדפים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לאה וינגרטן, ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס וצירים בדלתות ארון.
חוות דעת:
היה שירות מצוין. הוא היה אדיב מאוד, נחמד ושם לב לכול מיני דברים שלא אמרתי לו. הוא גם תיקן עוד כמה דברים קטנים שלא סוכם מלכתחילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית צדוק, ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
מספר תיקוני נגרות, שכללו חיתוך מדפים בהתאמה אישית, תליית מדפים, תיקון ידית בדלת, תיקון ארון במטבח ואספקת כיסוי אסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה לגמרי! הוא יצירתי, מאיר פנים, מקסים וממש נהנו מהעבודה שלו ומהשירות. הוא הגיע בזמן, הוא אומן, חושב איתך ומסתכל איתך מה צריך לעשות והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה סער, ירושלים.
משוב: 05/10/2025
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פאני זילברטרסט, ירושלים.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
התקנת מכסה חדש לאסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד ביסודיות, ניקה את המקום לאחר העבודה, כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי א. ירושלים.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
תלייה של טלוויזיה, חיבור כוננית קטנה לקיר, חיבור כוננית גדולה לקיר, חיבור ארון נעליים לקיר, תליית 3 מראות ותליית 2 תמונות.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא היה נחמד ואדיב, ניסה לשמור על סדר ועשה את כל המשימות שביקשתי ואף יותר…
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גליה ל. מבשרת ציון.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
תיקון ארון קיר וכיסא.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מוגילבסקי, ירושלים.
משוב: 21/09/2025
תיאור השירות:
הרכבת שולחן וכוננית בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (ישובי חוף הכרמל)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.