פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של 1.25 כ"ס בתלייה חיצונית מחוץ לחלון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה מונק, תל אביב.
משוב: 21/09/2025
תיאור השירות:
פירוק והתקנה של מזגן חדש 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה זמין ושירותי. נשמח להיעזר בו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטיב ארד-אלן, תל אביב.
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
ניקיון של ארבעה מזגנים רגילים של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל כץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים, החלפת סטרטר וניקוי רדיאטור מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן. מאוד אדיב, מקצועי ונעים הליכות. כן ירבו! מקצועי ביותר, נעים, אדיב ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צור שרצר, תל אביב.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף והחלפת מגש ניקוז.
חוות דעת:
הוא הגיע סופר מהר, היה שקוף לגבי התקלה ומה צריך לתקן. שם לב ללכלוך והשאיר אחריו נקי. היה אדיב ונחמד. מאוד מקצועי והייתי לגמרי מזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור לבל, תל אביב.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
החלפת סטרטר למנוע.
חוות דעת:
הוא היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני מ. תל אביב.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
אדם נחמד וישר. בא בהתראה קצרה ותיקן את התקלה במהירות. לקח מחיר הוגן. ממליץ בחום! היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן ב. תל אביב.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי חיצוני קטן, כולל החלפת סטרטר.
חוות דעת:
עלה טיפה על חלון עשה כל מה שצריך ומעבר ובסוף החליף סטרטר סורר. המזגן חזר לעבוד בלי בעיות! היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 767 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.