ניסים היה מקסים! הוא בדק את מה שהיה צריך לבדוק ואמר שלא שווה לתקן. השירות, האדיבות והעצות שנתן לי, הכל היה ממש בשמחה. גם מבחינת זמנים הוא היה מעולה. לדעתי זה קצת יקר אבל זה המחיר שהוא גם ציין מראש באתר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה דרסינובר, אלעד.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
בדיקה של מקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ובדק ביסודיות. לבסוף הוא הפנה אותנו למישהו אחר כשהבין שהעבודה גדולה עליו ולא גבה תשלום כלל. אני מודה לו על האמינות שלו וממליצה עליו בחום! כל הכבוד לו :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עדי צ'רבקוף, פתח תקווה.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת חיישן של דלת המקרר.
חוות דעת:
אמנם לא ניתן היה לתקן את הבעיה, אבל נראה שהוא עושה את המקסימום כדי להתמודד עם התקלה. היה מקסים, נעים ומקצועי. גבה מאיתנו עלות ביקור. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ניסים, תל אביב.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה קצרה וקבע שצריך להחליף מקרר. היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
אברהם רוזנבלום, גבעת שמואל.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממוקד ואדיב, ניסה לתקן כמיטב יכולתו והסביר מקצועית את חומרת התקלה. הוא אמר שחבל להשקיע יותר כסף בתקלה. היה מעולה! אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צביה שרמן, אורנית.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתקלה קיימת במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! איש מקצוע מעולה. הוא ידע לאתר את הבעיה, רק בשיחת טלפון, נתן עצה נהדרת והבעיה נפתרה. כל הכבוד על הנדיבות והשירות המקצועי, ללא בקשת כל תמורה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עודד הורניק, כפר סבא.
משוב: 20/10/2025
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו כץ, רעננה.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת פריזר במקרר Samsung.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב ב. פתח תקווה.
משוב: 19/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, מקצועי, מהיר, לעניין והשירות שלו היה נהדר. בסופו של דבר לא היה צורך לתקן כי המקרר לא עובד יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו י. ראש העין.
משוב: 15/10/2025
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.