התקשרתי אליו ביום שישי בערב בגלל קצר במטבח. הוא הגיע אחרי כשעה, פתר מיד את הבעיה, וגבה תשלום הוגן. הוא מקסים, הגון, אנושי ומקצועי ביותר. אני ממליצה עליו בחום! היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן א. ראש העין.
משוב: 26/09/2025
תיאור השירות:
איתור קצר בקו והחלפתו תוך התמודדות עם דיבל גדול שגרם לנזק וחסם את הקו.
חוות דעת:
הוא עבד קשה מאוד ולא ויתר. עשה עבודה מקצועית ביותר והיה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור ש. ראש העין.
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה בפאזה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בערב שישי תוך חצי שעה וסידר את התקלה בכמה דקות. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביחי ח. ראש העין.
משוב: 24/08/2025
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטליה ז. ראש העין.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל לאחר הפסקת חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! חברת החשמל טענה שמדובר בתקלה בלוח אך זה לא היה המצב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ל. רחובות.
משוב: 17/10/2025
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
נועם און, רמת גן.
משוב: 16/10/2025
תיאור השירות:
החלפת ארבעה שקעים.
חוות דעת:
היה אחלה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ולדימיר שויחט, חיפה.
משוב: 15/10/2025
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנית פרנק, רמת גן.
משוב: 15/10/2025
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני לא מכירה את המחירים בשוק, אך הוא עמד בזמנים והיה נחמד. אבל בסוף, הוא אטם במלט מסביב לנקודת חשמל ושטף ידיים במטבח, הכול נדבק והתייבש על הכלים והייתי צריכה לגרד אותם המון זמן והרגשתי ממש לא נעים... אבל זו הייתה טעות אנוש והוא בסך הכול בן אדם טוב.
איכות
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
אורה ז. הרצליה.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
תיקן קצר חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! סרגיי הוכיח בקיאות בחומר ותיקן ללא רבב. הכל ממשיך לפעול כאילו לא היתה תקלה שגרמה להשבתה בהתנהלות החיים בדירה. הבית חזר לתפקד כאילו לא היתה תקלה של קצר חשמלי בדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
תחומי התמחות
:: תיקון קצר, תיקון דוד חשמלי
:: החלפת לוח חשמל
:: בדיקת הארקה
ותק בתחום
משנת 2005
שאלות ותשובות עם סרגיי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.