שירות פשוט מצוין! הזמנתי אותו להחלפה של 11 רגליים בספה ובשזלון, והוא עשה עבודה יסודית, מדויקת ונקייה. מעבר למקצועיות חסרת הפשרות, מדובר בבן אדם ממש נחמד, אדיב ונעים הליכות. על הדרך ניצלתי את ההזדמנות להתייעץ איתו על ענייני נגרות נוספים, והוא ייעץ לי בסבלנות, בשמחה ועם המון ידע. יצאתי מרוצה מאוד, מומלץ בחום!