מוקד מידרג: 1-700-707-233
פאולה בנדל, נשר.
אשרור: 06/05/2024
משוב: 19/12/2022

תיאור השירות:
ביקור עבור נזילה מגג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע אליי גרג והוא נכנס הביתה בלי ציוד מתאים. שאלתי אותו אם הוא לא הביא סולם כדי להגיע אל הגג והוא ענה שאין צורך. הוא פשוט קפץ על החומה, ואז על הדוד שלי ומשם קפץ פעם נוספת אל הגג. הייתי בהלם! אני גרה בקומה 22 והוא התייחס לזה כאילו זה איזה פרקור. הוא אמר לי שהוא לא יודע מה מקור הנזילה וכשהוא ירד חזרה אלי הוא קפץ שוב על הדוד שלי והפך אותו מעוצמת הנפילה. הוא הבטיח שהוא יתקן את זה ומשם הנזק רק החמיר. הוא נאלץ לרוקן את הדוד שלי ממים כדי להפוך אותו בחזרה ועל הדרך פשוט החמיר את הנזילה שהייתה לי וגרם לבריכה של מים. בסוף הוא האשים את התושבת של הדוד שהיא קטנה מידי ושבגלל זה הדוד נפל ואמר לי שאני אצטרך להזמין אינסטלטור שיתקן את הנזק שהוא עצמו עשה. אומנם הוא הציע שהתיקון יבוצע על חשבונו אבל אמרתי לו שאין לי אינסטלטור בשלוף עכשיו ושאני לא יודעת מה לעשות. אז הוא הציע לנסות לתקן בעצמו והוא פשוט הדביק לי את הצנרת במסקנטייפ, אחרי שהוא פירק אותה בעצמו, וככה כביכול מנע נזילות. כרגע אני מוצאת את עצמי במצב שבו הנזילה החמירה, הדוד שלי עומד בצורה לא יציבה, הצנרת שלי מודבקת במסקנטייפ ואין לי מים חמים או זרם מים בכלל בבית.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
-
זמנים
8
יחס
4

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק