הוא לא הצליח לתקן את מדיח הכלים. הגיע ללא סיליקון לאטימה ואמר לי מה לעשות, פחות מקובל עליי. הייתה לי הרגשה שאולי אפשר ולכן יצרתי קשר עם החברה. הגיע טכנאי, אני מודה שגם הם אמרו שזה עיוות בגוף ושהם עושים תיקון שאולי יצליח, הניסיון לא צלח אך המאמץ והגעה עם החומרים הנחוצים נתן רושם אחר.
דירוגים:
כללי
9
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -31/05/2026
חוות דעת:
הוא לא הצליח לתקן את מדיח הכלים. הגיע ללא סיליקון לאטימה ואמר לי מה לעשות. הייתה לי הרגשה שאולי אפשר ולכן יצרתי קשר עם החברה. הגיע טכנאי וסידר זאת. אני מודה שגם הם אמרו שזה עיוות בגוף ושהם עושים תיקון שאולי יצליח ואכן הצליח, שמו דבק אפוקסי בפקקים התחתונים. אך שילמתי בעבור ביקור שלא ענה על הצורך. בעקרון, לא הגיע מוכן עם חומרי עבודה.