בניית מצבה כולל בטון, שיש טורקי, כד, ציור של ים המלח וכיתוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
וואי, ממש היו חמודים. לנוכח העובדה שזה מצער, הם ממש היו בסדר. ביקשנו ציור של ים המלח. באמת הרגשתי שהם ממש טובים. ממש ממליצה, אף פעם לא נתקלתי בשירות כל כך טוב בישראל. יצא ממש יפה והם נתנו לנו אישור תשלום.