מוקד מידרג: 1-700-707-233

רב רעף התקנה

רב רעף הוא לא הרב שיחתן אתכם, אבל לגמרי יהיה חלק מהקמת הבית. רב רעף עשוי ממתכת ונראה כמו חיבור של הרבה רעפים קטנים. למרות זאת, לא להתבלבל, הרב רעף הוא בעצם רעף אחד ארוך. רב רעף תוכלו למצוא במגוון צבעים ודגמים. מה היתרונות והחסרונות של רב רעף, איך מתקינים אותו וכמה זה יעלה? המידע רב – אז בואו נתחיל להרעיף אותו

נעים מאוד, רב רעף

רב רעף יחסית דומה יחסית לרעפים רגילים, חוץ מכמה הבדלים. הנה פירוט עליהם:

חץ רב רעף משקל: המשקל של רב רעף הוא שמינית ממשקל של רעף חרס רגיל. העניין הזה, הופך את ההובלה לקלה יותר וחוסך גם בכוח אדם. פשוט כי המשקל של הרב רעף על הגב לא כבד, גם אם אתם לא הרקולס.

חץ רב רעף מידות: הרעפים עצמם מגיעים על פלטה שעליה נדחסים בין 5-6 רעפים. הגודל של הפלטה הוא 40X1.30. בגלל הגודל הגדול שלו, רב רעף מכסה שטח גדול יותר מרעף רגיל ולכן כמות הרעפים שתצטרכו קטנה יותר. רגע לפני שאתם קופצים עד הגג משמחה שחסכתם כמה שקלים, הרב רעף יקר יותר מרעפים רגילים ככה שלמרות שהכמות יותר קטנה, המחיר לא בהכרח יורד. אל דאגה – על המחירים עוד נפרט בהמשך.

חץ רב רעף עובי: העובי של הפלטות נע בין 4-8 מ"מ. גגנים מומלצים מסבירים שכדאי להזמין פלטות בעובי של לפחות 6 מ"מ כי הן עמידות יותר.

חץ רב רעף צבעים: חוץ מהגוון האדום המקורי והידוע, רב רעף מגיע גם בצבע ירוק, כחול ואפור. 

 

רב רעף אפור 

רב רעף – יתרונות וחסרונות

לרב רעף יש יתרונות וחסרונות לעומת רעפים רגילים. כדי להחליט אם התקנת רב רעף מתאימה לכם, לא צריך לעשות שאלת רב, רק להמשיך לקרוא.  

 

רב רעף יתרונות:

וי שיפוע מינימלי – המבנה של הרב רעף מאפשר להתקין אותו בשיפוע נמוך יותר משל רעפים סטנדרטים, בלי שזה יגרום לנזילות. שיפוע ההתקנה הוא 17% לעומת 25-35% שברעפים רגילים. למה זה אמור לעניין אותכם בכלל? יש מצבים שבהם התשתית בגג לא מאפשרת התקנה של רעפים סטנדרטים.

סימן קריאה שימו לב: בזכות השיפוע המינימלי של הרב רעף, אפשר להתקין אותו גם על גג שהתשתית שלו לא מאפשרת התקנת רעפים עם שיפוע חד. זכיתם!

וי עמידות גבוהה – רב רעף נחשב לעמיד בפני סופות, גשמים ושחיקה שקורית עם הזמן. הוא עמיד גם בפני שבירה בהובלה.

וי עיצוב אסתטי – לרב רעף יש את המראה הידוע והמסורתי של רעפי חרס והוא מגיע במגוון צבעים. המבנה של הרב רעף, שנראה כמו חיבור של כמה רעפים קטנים יוצר מראה ייחודי, מרשים, נקי ואסתטי.

 

רב רעף שיפוע
 

רב רעף חסרונות:

איקס בידוד חלקי – הבידוד של הרב רעף פחות יעיל מזה של רעפים אחרים כי הוא בנוי בצורה הרמטית. גם החומר שממנו הוא עשוי, מתכת, גורמת לזה שהוא לא פולט חום אלא תופס אותו. ההולכת חום של המתכת גדולה ובגלל זה צריכים להקפיד לבודד את הגג עם חומר נוסף. אל דאגה, פרטים נוספים בהמשך.

איקס היווצרות חלודה – הרב רעף נחשב לאטום בפני חדירת מי גשם. אבל, אם יש בגג דוד שמש לדוגמא, וברז הביטחון או צינור אחר שלו מתפוצץ, הנזילה שתהיה יכולה לגרום לחלודה במתכת שממנה עשוי הרעף ומכאן ולחדירה של מים. לא עלינו.

איקס שקעים ברעפים – החלק הטריקי ברב רעף הוא התנהלות נכונה איתו. דריכה אחת במקום לא נכון תיצור שקע במתכת שממנו אין דרך חזרה – חדירה של מים, כבר אמרנו?. כלומר, לא מומלץ לטייל על הגג סתם ככה או לעלות עליו למטרה אחרת. גגן מיומן ידע לדרוך רק על אזור הקורות ולא במרכז הרעף ששם אין מספיק תמיכה.

 

רב רעף אדום

התקנת רב רעף

רגע לפני ההתקנה, אולי אתם תוהים מאיפה משיגים את רב הרעף. אל חשש, יש מגוון חברות שמוכרות דגמים ועיצובים שונים של רב רעף, ובכל מקרה, הגגן יגיע למדוד את הגג שלכם ויזמין את הרעפים.

זמן עבודה רעפי רב רעף נפוצים וזמינים ולכן לא צריך לחכות לאספקה שלהם.

 

התקנת רב רעף
 

התקנה: התקנת רב רעף היא די דומה להתקנה של רעפים סטנדרטים אחרים:

מספר 1 בניית התשתית: בשלב הראשון, בונים את שלד הגג שעשוי מעץ, רצוי מלא.

מספר 2 הנחת הלאטות: כן, לאטות (לא, לא לטאותזיקית) אלה קורות אלומיניום או עץ. אותן מניחים בצורת שתי וערב, כדי ליצור חיזוק בגג.

מספר 3 בידוד: זוכרים שאמרנו שכדי לעזור לרב רעף בבידוד של חום וקור צריך להוסיף לגג שכבת בידוד? אז זה בדיוק השלב הזה. הגגן ידע להתאים את חומר הבידוד לגג שלכם, ואם אתם סקרנים לגבי חומרי הבידוד, הנה שלושת האפשרויות הנפוצות לבידוד גג רב רעף: 

נקודה יריעות  BTI - זה חומר שחביב על הגננים במיוחד, הוא עשוי מצמר גפן ומצופה באלומיניום משני הצדדים שלו, ויש לו אפילו התנגדות לקרינה.

נקודה צמר סלעים - חומר בידוד שעשוי מסיבים מינרלים ועוזר גם בהפחתה של רעש.

נקודה יריעות פולינום - חומר בידוד שמורכב מאלומיניום וניילון ועוזר בהתנגדות לקרינה.

מספר 4 התקנת הרעפים: אחרי שכל התשתית מוכנה, הגיע הזמן של הרב רעף לעלות על הגג. רב רעף מתקינים בצורת שרשרת, אחד על גבי השני ככה שנוצרת מעין מגלשה. השוני המרכזי בהתקנה של רב רעף לעומת רעפים רגילים, הוא שצריך לחבר את הרעפים אחד לשני וגם לתשתית עם ברגים מיוחדים. זהו! הגג רב רעף שלכם מוכן. אפשר לחכות שירעיפו עליו מחמאות. סמיילי עם משקפיים

 

זמן עבודה הכנת התשתית נמשכת כשבועיים.

זמן עבודה התקנת 25 מ"ר של רב רעף על תשתית מוכנה - נמשכת כשעתיים.

 

רב רעף התקנה

מחיר התקנת רב רעף

רב רעף מחיר למטר:

כסף מחיר רב רעף נע בין 120-150 ₪ למ"ר.

מחיר התקנת רב רעף כולל אספקה:

כסף מחיר התקנת רב רעף נע בין 800-950 ₪ למ"ר וכולל את הרעפים עצמם.


גגנים מומלצים להתקנת רב רעף

אחרי שקראתם על צבעי רב רעף, על מידות רב רעף ועל שיפוע רב רעף, הגיע הזמן איך לא - להתקנת רב רעף. כדי שההתקנה תהיה טובה והגג יבודד חום, קור ומים תצטרכו להזמין גגן רעפים מיומן שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק בשביל זה, הכנו לכם רשימת גגנים מומלצים להתקנת רב רעף.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה רב רעף?

רעף ארוך שעשוי ממתכת ונראה כמו כמה רעפים שמחוברים ביחד.

מה העובי של רב רעף?

עובי פלטת רב רעף נע בין 4-8 מ"מ.

מה המחיר להתקנת רב רעף?

בין 800-985 למ"ר. המחיר כולל גם את הרעפים וגם את ההתקנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק