עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת כספת לרכב

התקנת כספת לרכב היא עבודה מהירה ולא יקרה שתיתן לכם נחת וביטחון מהסיכוי לגניבת הרכב שלכם, פשוט כי היא מגנה בגופה על מחשב הרכב. בדרך כלל, לגנבים, הכספת הנכספת היא המטרה אבל לגנבי רכב, כספת לרכב היא מכשול שצריך להימנע ממנו. התקנת כספת אלומיניום תספק לרכב מיגון, לא תפריע לפעילות המכאנית ולא תדרוש יחס לאורך השנים. אז מה החסרונות וכמה כסף זה עולה? הכל כאן 😊


מה זה כספת לרכב

בדרך כלל כשחושבים על המילה כספת, מדמיינים חפץ גדול ומאובטח שבתוכו מסתתר מלא כסף, חלומו של כל גנב. אלא שמדובר בכספת לרכב, היא הסיוט של כל גנב רכבים. אז מה זה בעצם כספת לרכב? הכספת לרכב היא קו ההגנה הפיזי האחרון והחזק ביותר ששומר על מחשב הרכב מפני הגנבים. בשנים האחרונות מחשב הרכב הפך להיות המטרה העיקרית של גנבי רכב, פשוט כי ברגע שמשתלטים עליו, משתלטים על הרכב. בפועל, הכספת שמתלבשת על מחשב הרכב, עשויה מאלומיניום בעובי של 7 מ"מ ובסוף ההתקנה המתקין סוגר אותה עם ברגים מחוסמים מפלדה. ככה, לאף אחד אין גישה למחשב הרכב.

טיפ חשוב לדעת: קיימות גם כספות רכב בעובי של 4 מ"מ אבל הן פחות מומלצות.

 

מחשב רכב בלי כספת

החשיבות של התקנת כספת לרכב

שניה לפני שנרחיב על החשיבות של התקנת כספת לרכב, נספר לכם בקצרה איך רכבים מניעים. הרכבים המודרניים מונעים בפקודה שיוצאת ממחשב הרכב. בתוך מפתח הרכב נמצא שבב קטן שמקודד למחשב הרכב. פקודת ההתנעה מועברת ברגע שאתם מסובבים את המפתח בסוויץ' או כשאתם לוחצים על כפתור ההתנעה. במקרה שהקוד שבשבב המפתח לא מתאים למחשב הרכב - הרכב לא יניע.

כוכב מעניין לדעת: ככל שהרכבים השתכללו, כך גם השיטות של גנבי הרכב השתכללו. תאמינו או לא, בהרבה מקרים גנבים מגיעים עם מחשב רכב ומפתח משלהם. ככה הם פשוט מנתקים את מחשב הרכב המקורי, מחברים את המזויף, מתניעים וגונבים. כל זה לוקח להם 45 שניות!

 

מחשב רכב בלי כספת

 

אז מה בדיוק הכספת לרכב עושה?

הכספת לרכב מתיישבת על מחשב הרכב וממש מגנה עליו מפני פריצות. הברגים המחוסמים מונעים את האפשרות להבריג אותם החוצה והדרך היחידה לפרוץ את הכספת לרכב היא לחתוך אותה בדיסק, פעולה מרעישה וארוכה. בפועל, כשכספת לרכב מותקנת, גניבת רכב תמשך הרבה יותר מ 45 שניות וזה זמן יקר שבו תוכלו לראות את הגנבים, לקרוא למשטרה ולסכל את הגניבה.

אזהרה חשוב לדעת: חלק מחברות הביטוח לא יבטחו את הרכב שלכם אם אין כספת ברכב.

שימו לב : לכל כספת שמותקנת יש מספר סידורי ייחודי משלה, שאותו תצטרכו לתת לחברת הביטוח.

 

מפתח רכב עם שבב

רגע לפני שמתקינים כספת לרכב

שניה לפני שתרוצו (או תיסעו) להתקין כספת לרכב, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לדעת ולקחת בחשבון:

מספר 1 התקנה - הכספת לרכב מקובעת על שלדת הרכב, ולא מפריעה לחלקי רכב או מערכות אחרות.

מספר 2 תחזוקה - מהרגע שמתקינים כספת לרכב אין צורך בתחזוקה שוטפת שלה.

מספר 3 התחממות - יש כספות לרכב שעשויות מתערובת חומרים, ולא מאלומיניום. כספות אלה יכולות להתחמם, לפגוע במחשב הרכב ולכן לא מומלצות.

מספר 4 טיפולים ותיקונים - בגלל שאי אפשר לפתוח את הכספת לרכב, במקרה שהרכב בטיפול במוסך והמוסכניק צריך להגיע למחשב הרכב, יש מקרים שבהם הוא יצטרך להוציא את הכספת לגמרי.

מספר 5 גודל - כספות מסוימות שבעובי 4 מ"מ פחות טובות וחסינות לגניבת רכבים.

 

טיפול במחשב רכב ללא כספת במוסך

מחיר התקנת כספת לרכב

אחרי שהבנתם כמה חשובה הכספת לרכב, נשאר לנו רק לדבר על המחיר. באופן כללי, התקנה של כספת לרכב היא עבודה מהירה ולא יקרה שתבטיח לכם קצת פחות דאגות בכל מה שקשור לרכב.

כסף מחיר התקנת כספת לרכב נע בין 500-1,200 ₪. המחיר רלוונטי לכל סוגי הרכבים.


מתקיני מערכות מומלצים שמבצעים התקנת כספת לרכב

התקנת כספת לרכב היא פעולה שתבטיח לכם שקט מהרכב, קצת כמו מתקין מערכות אמין. זקוקים למתקין מערכות אמין ומקצועי שגם מבצע התקנת כספת לרכב? בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת מתקיני מערכות לרכב מומלצים. אחרי ההתקנה ניצור איתכם קשר לקבל חוות דעת עדכנית ונעלה אותה לאתר ככה שהציונים תמיד יהיו מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה כספת לרכב?

כספת לרכב היא קו ההגנה האחרון של הרכב מפני גניבות.

מה היתרונות של כספת לרכב?

לכספת לרכב כמה יתרונות כמו מיגון, התקנה מהירה ואין צורך בתחזוקה שוטפת.

מה המחיר של התקנת כספת לרכב?

מחיר התקנת כספת לרכב נע בין 500-1,200 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק