מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 68 חוות דעת רלוונטיות
התקשרתי אליו והסברתי לו את הבעיה. הוא אמר שחבל שסתם יבוא והסביר לנו בטלפון אך לטפל בבעיה. הוא הסביר כול כך יפה מה הבעיה ומה לעשות. אמרתי לו שהיום אין הרבה בעלי מקצוע ישרים כמוהו. אחרי זה התקשרתי שוב כי הבעיה שוב הופיע, הוא זכר אותי ואמר לי לא לדאוג ושזה בגלל הימים החמים.
תיקון נזילה במקרר של חברת תדיראן שכלל ניקוי צינור ניקוז.
דני נתן שירות מעולה. הוא היה מהיר ומקצועי. יצאתי מרוצה!
מעולה. בא באותו היום והיה טוב.
עדי נתן שירות מצוין. הוא הגיע, בדק את המקרר ונתן חוות דעת והמחיר שגבה היה סביר מאוד.
הייתה נזילה במגירה התחתונה של המקרר, הוא הסביר לי מה לעשות וזה באמת פתר את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד ועזר לי מאוד.
פניתי אליו והוא היה באילת אז הוא שלח מישהו אחר שיגיע אלי במיוחד ביום שישי, כי היו לי אורחים והיה חשוב לי שהמקרר יעבוד. הוא באמת בחור מקסים, התקשר אלי פעמיים מאילת לבדוק שהבעיה נפתרה, אין לי מילים...
קיבלתי שירות טוב מאד, הוא זיהה את הבעיה וטיפל בה, היה ממש אחלה.
היה תכליתי ומקצועי.
תיקון נזילה במקרר מחברת תדיראן ורכישת שלט למזגן מחברת אלקטרה.
היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, עבד ביעילות, סידר את כל הבעיות והיה כנה וישר, יש לו מחירים סבירים.
היתה לי נזילה במקרר, קובי בדק והחליף טיימר וגם ענה בהרחבה לכל השאלות ששאלתי, מה שעזר לי מאוד. גם המחיר היה ממש סביר. יש לציין שלפני כן הזמנתי טכנאי אחר ולא הצליח למצוא את הסיבה הנכונה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.