מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 99 חוות דעת רלוונטיות
עמוס היה נחמד ואדיב, אני מאוד מרוצה!
הוא תותח! פתר לי את הבעיה ועל הדרך הוא ראה שהדלת של המקרר לא נסגרת אז הוא סידר גם אותה.
היה בסדר, הייתי מרוצה!
היה מדהים!
איתור של הבעיה מורכבת, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
הזמנו טכנאי כי ידית הדלת של המקפיא נשברה, ואחת המגירות נתקעה. זאב הזמין ידית חדשה, ולמחרת בא והחליף אותה - וגילה שעדיין יש בעיה. בדבקות ומסירות הוא בדק, התייעץ עם מומחים, גילה שיש קרח שהצטבר בגלל סתימות, תיקן, ניקה פילטרים, ואת הידית שהביא איתו לקח בחזרה ללא תלונה. וגם נתן לנו טיפים לתחזוקה שוטפת. מומלץ מכל הלב!
בן אדם נחמד, מאוד מקצועי, בא, עשה את העבודה והלך. הסביר לי מה הוא חושב שקרה והיחס היה סביר מבחינתי.
הפשרת וחיזוק כבל חימום, בדיקת מערכת אוורר, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג.
הוא תותח על חלל. הוא היה מאוד אדיב, גבה מחיר הוגן בעיניי, עשה את העבודה באופן יסודי ומהיר, פתר את התקלה והסביר לי אם זה חזור מה לעשות. הוא נתן אחריות והמחיר היה אחלה.
התרשמתי טוב והוא עשה עבודה טובה.
הוא היה מצוין!
הגיע בזמן שקבענו. אדם חביב ונעים, שירותי מאוד, מקצועי. הסביר בדיוק מה הבעיה ואיך ניתן למנוע או לתקן במידה והתקלה תחזור על עצמה שוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.