מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 57 חוות דעת רלוונטיות
כפיר היה מאוד טוב, בחור מקצועי ואמין ולקח מחיר טוב לדעתי.
הוא היה אחלה, עשה עבודה מקצועית, זיהה את הבעיה כמו שצריך ומאז היא לא חזרה. הוא היה נחמד והמחיר היה סבבה בעיניי.
יש לו שירות מעולה, אני לגמרי ממליצה! הוא מצוין, עשר מכל הבחינות. עושה עבודה פיקס! המקרר לא מספיק קירר, הוא הגיע בזמן, איתר את הבעיה בדלת וסידר את זה צ'יק צ'אק. המחיר שלו הוגן בעיני, אם אצטרך אקח אותו שוב.
הדלת לא הייתה מאוזנת ואלכס זיהה את הבעיה מתמונות ששלחתי לו. הוא נתן הערכת מחיר בטלפון ועמד בה, כמו גם דייק בזמן ההגעה שהבטיח.
תיקון מקרר אלקטרה מצפצף ומתריע שהדלתות פתוחות למרות שהן סגורות.
היה מצוין! יצרתי איתו קשר טלפוני ותיאמנו ביקור (שהיה אמור להיות בתשלום, כמקובל, בסכום סביר). הוא הגיע בזמן, בדק את המקרר וניסה לפתור את הבעיה. מצא לנו פתרון ביניים להפסקת הצפצוף והמליץ על החלפת כרטיס במידת הצורך. גם כשהתקשרתי אליו יותר מאוחר, סייע לי טלפונית ואף המליץ לבצע את החלפת החלק לבד (קל מאוד לביצוע), כדי שלא נצטרך לשלם על ביקור נוסף. על כל זה הוא לא גבה תשלום גם לא על עצם הביקור! מאוד יוצא דופן ולא מובן מאליו. מבחינתנו זו רמת שירות אחרת, שאנחנו לא רגילים אליה בישראל. ממליץ בחום רב, גם בגלל רמת ההגינות המאוד-מאוד גבוהה.
הוא היה בסדר ופתר לי את הבעיה. אדם הגון, מקצועי, הגיע בזמן ונתן מחיר טוב לדעתי.
היה מצוין! אני מאד מרוצה! קובי הגיע ומילא לנו גז, אבל ציין שקשה לראות עד כמה בריחת הגז אצלנו היא משמעותית. בשביל ההגינות הוא ביקש שנעדכן אותו אם התקלה לא מסתדרת בחודש הקרוב והוא יזכה אותנו בסכום מסוים על מילוי הגז והתשלום יהיה עבור הביקור בלבד. בפועל התקלה הייתה משמעותית ודרשה החלפה של המקרר. פנינו לקובי וקיבלנו מיד את הזיכוי על מילוי הגז.
אין לי שום דבר לומר לך חוץ מ10!
הייתי מרוצה במאה אחוז! המקרר השמיע רעשים חזקים ולא קירר כמו שצריך את המוצרים. כשדן הגיע הוא הסביר לי שתא המאורר היה מלא בקרח ולכן הרעשים והתפקוד הנמוך של המקרר הוא הפשיר את הקרח והמקרר חזר לעבוד כמו חדש וללא רעשים.
אליאס נתן שירות מצוין, אדיב, מקצועי והוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.