מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 51 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה מצוין. מעל ומעבר למצופה! אציין שלא הצלחנו לקבל מהשירות של סמסונג שירות ומענה במשך 5 ימים. אליאס הגיע אלינו ומיד פתר הבעיה - מילוי גז. כמו כן נתן הסבר מקיף על הבעיה ועל מה שצפוי לנו עם המקרר בהמשך.
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
מאוד מרוצה! יניב הינו איש מקצוע מעולה, אדם אדיב וסימפטי. כל הכבוד.
מקצועי, אמין ויעיל מאוד. הגיע תוך שעתיים. הביא מראש את החלפים והחזיר את המקרר לפעילות מלאה.
היה מצוין! המקרר מיוצר בסין. הפסיק לקרר כתוצאה מהתהוות גוש קרח פנימי גדול שהפסיק את פעולת המאורר הפנימי (זאת למדנו מהטכנאי). הוא הבין מהר מה הבעיה, ביצע פירוק פנימי, גרם להמסת גוש הקרח, הרכיב והפעיל. המקרר חזר לפעול באופן נורמלי.
תיקון מקרר מתוצרת בלומברג בעקבות מאוור סירקולציה שפסק לפעול.
טוב מאוד, אני מרוצה מאוד.
יוסי היה אדיב, הסביר הכל והיה בסדר גמור!
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! עמוס הגיע, בדק, מצא את התקלה במהירות והכל בנועם ותוך כדי הסבר על כל דבר שהוא עושה.
תיקון מקרר תוצרת SAMSUNG כולל אספקת והחלפת פילטר וייעוץ טלפוני עבור תיקון מכונת קרח במקרר.
אלברט היה מעולה ממש! הוא הוגן, השירות היה בסדר גמור ומאוד נהניתי. היתה לי גם תקלה במכשיר הקרח במקרר ובמקום שאצטרך לשלם על ביקור עבור תיקון הבעיה הוא פשוט הסביר לי מה לעשות ועזר לי לסדר את זה, באמת מתי מעט היו עושים כמוהו. מגיע לו להישאר במקום הראשון, הכל 10!
היה מאוד נחמד! עדי איתר במהירות את מקור הבעיה. החליף חיישן והמקרר חזר לעבוד באופן תקין. הגיע בהתאם למועד שקבענו וביצע את העבודה בזריזות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.