מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 88 חוות דעת רלוונטיות
הוא בסדר גמור, הכל עשר.
הוא טכנאי מקצועי, אמין, יודע את העבודה שלו ויודע להתעסק במקררי יוקרה. אני מרוצה מהשירות שלו ובעיניי גם המחיר שלו סביר.
יואב הפנה אותי לבעל מקצוע אחר כי הוא לא מתעסק במקררים של חברת "ליבהר". בעל המקצוע הגיע, לקח את הכרטיס למעבדה, עבד, עשה בדיקה אבל לבסוף לא היה מה לעשות כי היה צריך להחליף את המקרר. הוא היה בסדר גמור.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עמיד נתן שירות מקצועי, מהיר ואמין ואפילו הסביר לי איך לתקן שוב במידה ואני אתקל שוב בבעיה.
הוא היה מעולה.
הכל היה בסדר גמור!
תיקון מקרר של חברת ליבר לאחר שהמקפיא לא עבד שכלל החלפת מדחס.
הוא היה מצוין. אחרי הרבה טכנאים שהיו הוא הצליח לתקן את המקרר. הוא אדיב, סבלני ועושה עבודה מדויקת. הגון במחיר לדעתי.
הוא תיקן את הסתימה במקפיא ללא עלות וביקשתי ממנו להחליף את ידית המקרר שנשברה. הוא הציע לי כמה ידיות שלא מצאו חן בעיניי ומאז נעלם. הוא לא עונה, לא חוזר וכנראה שהוא לא מעוניין בעבודה הזאת. בנוסף הוא לא לקח תשלום על השרות.
השירות ניתן לאמא שלי, דמיטרי היה סבבה, קצר ומקצועי. הגיע בזמן והיה אדיב.
אבחן את התקלה, הייתה בעיה במדחס, אין לו את הסוג הזה של מדחס כי קיים רק בחברה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.