מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 297 חוות דעת רלוונטיות
בהתחלה היה בסדר, הייתי מרוצה! שיחה טלפונית ראשונה, כדי שבין את מקור הבעיה, הוא העלה השערה שיש להחליף חלק לייצור קרח, הוא קנה את החלק באומרו שאם החלפת החלק לא תצליח לפתור את הבעיה, הוא יחזיר ללא עלות. קבע מחיר, הגיע, מצא נזק בחלק המקורי, החליף והבעיה נפתרה. יחס סביר, אבל שוחח בטלפון למישהו אחר כשהגיע. לא נתן אישור תשלום מיד, וביקש שנזכיר לו בווטסאפ. שילמנו בשיק על המקום, ולמרות אין ספור תזכורות, למשך חודשיים, לא קיבלנו אישור תשלום או תעודת אחריות על החלק שסיפק.
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
היה מעולה! הגיע באותו יום שהתקשרתי, פתר מיד את הבעיה.
השירות היה מעולה!
היה מצוין! המקרר הפסיק לקרר.
מלאך משמיים!! כתבתי לו הודעה, הוא חזר אלי, הסביר לי איך לסדר את המקרר, לא היה צורך שיגיע ולא לקח תשלום. מגיע לו ציון 100!
זה היה בהודעות הכל, הוא היה מאוד ענייני, הבין ישר מה הבעיה והסביר מי נגד מי. הוא היה ממש נחמד, שירותי ואדיב. כל הסיפור לקח לא יותר מחמש דקות.
היה מצוין!
הוא היה מקסים, מקצועי ואדיב! הוא בא פעם אחת ומצא את הבעיה, לאחר מכן הוא הזמין את החלק הנדרש ובא שוב, תיקן את הבעיה ונתן שירות מעולה.
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! הוא ישר עלה על התקלה וסידר אותה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.