מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 82 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה! אדוארד עבד בצורה מקצועית, עם חיוך, היה צנוע ונעים. ממליץ עליו בחום.
הכל היה בסדר, הוא הגיע בזמן עם החלקים הנכונים ותיקן את הבעיה.
היה מצוין! אומנם היה לי קצת יקר, אבל הוא בחור מאוד נחמד.
הוא היה מצוין.
הוא 10! הוא הגיע לאמא שלי, הוא תיקן לה את המקרר לפני שבת כדי שלא תישאר בלי מקרר. הוא נסע לחברה תיקן את החלק וחזר.
היה מעולה! נדיר הגיע בזמן, זיהה את הבעיה במהירות, לקח את כרטיס הפיקוד לתיקון והחזיר אותו תוך שעתיים. שירות אדיב ומקצועי.
ייעוץ טלפוני עבור תיקון כרטיס פיקוד במקרר של חברת Bloomberg.
הייתה לי בעיה במקרר שלא היה אור. התקשרתי לחברה של המקרר, ליבואן, לאיש שמכר לי אותו, לבעלי מקצוע שונים שדרשו הרבה כסף או נתנו עצות לא טובות ובזבזתי על זה כל כך הרבה שעות. כשהתקשרתי לאהרון הוא ישר אמר שהבעיה היא בכפתור פיקוד שבת ופתר לי אותה בהוקוס פוקוס! הוא הדריך אותי מה לעשות ופשוט הציל אותי. לא היה לי נעים ורציתי לשלם לו אבל הוא לא היה מוכן לקחת. הבן אדם הזה הוא פשוט וואו, נהדר, שווה ונשמה טובה. נתתי כבר את המספר שלו לאנשים, בהחלט מגיע לו!
תיקון כרטיס פיקוד של מקרר מחברת לנקו ותיקון שרשרת הצתה חשמלית בתנור.
הוא היה ממש אחלה, חמוד, עשה את העבודה מעולה והמחיר מאוד הוגן לדעתי.
שמעון היה בסדר גמור!
ביקור, בדיקה וייעוץ לגבי תיקון כרטיס פיקוד דיגיטלי במקרר.
ולדיסלב היה נחמד מאוד! הוא סבלני והיה עשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.