מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 56 חוות דעת רלוונטיות
היה מצויין! התקשרתי ביום שישי והבחור הגיע כמעט מיד. אבחן את התקלה ככרטיס מקולקל, אמר שבדרך כלל ניתן לתקן, הסביר את העלויות וכמה זמן זה לוקח. ביום רביעי התקין את הכרטיס והמקרר חזר לעבוד בצורה תקינה. במבחן התוצאה היה מצויין.
הכי טוב שיש!
היה מעולה! עמיד הגיע מהר בחג, טיפל בבעיה במהירות, היה סופר-נחמד והיה זמין אחר כך בטלפון לשאלות. מומלץ ביותר. תודה!
הוא היה מקסים, המקרר היה מקפיא והוא סידר את זה. הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא ממש אמין, אמר לי בדיוק את המחיר והסביר לי על התיקון. באמת הייתי מרוצה ונהניתי ממנו, ממליצה מכל הלב!
הוא היה מצוין! הגיע מהר, סידר את התקלה מהר, גבה מחיר נמוך יחסית לדעתי ואני מבסוט.
תיקון מקרר שארפ, מייבש זנוסי ותנור סימנס שהושבתו עקב תקלת חשמל.
היה מעולה! דן היה אמין ונעים, מקצועי ביותר. מרוצה מאוד.
היה טוב!
היה בסדר גמור. הוא בא ולא הצליח לפתור את הבעיה, אז הוא התייעץ עם קולגות, עשה בירורים ועשה את המקסימום שלו. לקח זמן עד שבא שוב אבל גם אז לא היה אפשר לתקן כי צריך חלק שלא נמצא ואני צריך לפנות לחברה של המקרר. הוא היה חמוד מאד, הוגן, אדיב, מסביר פנים והייתי קורא לו עוד פעם.
הוא לא ידע להגיד מה הבעיה אבל הצליח לפתור אותה. הייתי מאוד מרוצה!
תיקון מקרר של חברת סימנס שכלל החלפת כרטיס בקרה ראשי.
הוא היה מושלם! הוא בא ביום שישי, היה מקצוען, זמין וממש עשה את העבודה בצורה מושלמת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.