מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 111 חוות דעת רלוונטיות
מומלץ בחום! איציק הדריך אותי טלפונית וסייע לי לפתור את התקלה ללא תשלום. איש מדהים!
הוא היה ממש נחמד, אני הסברתי לו את הבעיה והוא אמר שהבעיה טיפוסית והנחה אותי במאור פנים ובנחת איך לפתור את הבעיה. הופתעתי עד כמה הוא היה נחמד!
היה מצוין! הייתה בעיה עם המקרר, הוא נתן לי עצה בטלפון, העצה שלו עזרה אז הוא לא היה צריך להגיע. אני מאוד מרוצה, התרשמתי בצורה הכי טובה, הוא ישר, הגון ובעל ידע.
הוא היה מהמם והוא הגיע בזמן. בגלל שהמקרר הוא מחברת בוש, אין את החלק הספציפי הזה בארץ ולכן הוא לא יכל לתקן את התקלה באופן המושלם, אבל בסופו של דבר הוא עשה כל מה שהוא יכול והתקלה כן נפתרה.
היה מעולה!
הכל היה מעולה! משיחת הטלפון הראשונה, ההגעה בזמן, העבודה המאומצת עם חיוך ובנועם, המחיר הסביר מאוד ועד יום למחרת שכתב לבדוק שהכל תקין. עובד כמו צריך!
בלוח הבקרה של המקרר הבהבה נורה. התקשרתי ליהודה והסברתי לו את התקלה, הוא הדריך אותי כיצד לפתור אותה באמצעות הפשרת המקרר ולא גבה כסף על הייעוץ!
נעים, מקצועי ונהדר! התקשרתי עליו עם בעיה שמקרר הפסיק לקרר. הוא היה מאוד נעים, בדק בשיחה חברה ודגם של מקרר. הסביר לי שבדגמים שלי יש בעיית הקפאה במסלולי זרימת קור, והמליץ להפשיר את המקרר במשך יממה. לא רצה להגיע ולקחת כסף, והציע לחזור אליו לתאם ביקור אם לא ייפתר. בעיה נפתרה.
הכל היה מאה אחוז! הגיע, בדק את המקרר, בגדול לא היה הרבה מה לעשות, לקח תשלום על הביקור והבדיקה.
תיקון מקרר מחברת בוש.
הוא מאוד מקצועי והיה מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.