מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקפיא מרעיש.
היה מאוד נחמד ואדיב, תיקן את התקלה.
הוא דיבר איתי בטלפון ואמר שנשמע שהמקפיא כנראה נשאר פתוח והמאוורר קפא ולכן יש רעש. הוא הציע לי להפשיר אותו ולחכות שעתיים וממש אמר לי שחבל שאני אשלם על הביקור סתם.
שירות מקצועי, דייקן, נחמד והוגן. אליאס הגיע מהר, איתר ופתר את הבעיה בזריזות. מאוד מקצועי, נחמד ושרותי. דייק בזמנים והמחיר היה ממש הוגן. אני ממליצה עליו!
הוא היה ממש מעולה, נחמד, אדיב ומקצועי. הדריך אותי בטלפון מה לעשות וזה פתר לי את הבעיה, אני מאוד מרוצה ממנו, מגיע לו 10 בהכל.
יעוץ טלפוני בנוגע לתיקון של מקפיא מרעיש, של חברת סימנס.
היה מצוין. התקשרתי אליו והוא הסביר לי בטלפון מה לעשות, בלי להגיע. הוא היה נשמע מאוד נחמד, סופר מקצועי וסבלני.
תיקון מקרר מרעיש שכלל פירוק פריזר, הפשרת קרח וניקוז והחדרת חומר מונע.
התקלה טופלה, עבד באופן נקי ומקצועי.
תיקון מקרר מרעיש ומקפיא לא תקין.
העבודה בוצעה בשני שלבים, הוא תיקן תחילה את הדלת והתאורה במקרר, וטען שהמקפיא יהיה עכשיו בסדר גם. הוא חשב שהתיקון הראשוני יספיק, ואז ראיתי שלא, והזמנתי אותו שוב. הוא היה מאוד זמין ובא מיד, אבל הציע טיפול יקר בהתחלה. כשאמרתי לו שאני לא מעוניינת בכזה סדר גודל של טיפול, רק אז הוא הציע אופציה נוספת זולה יותר. לא אהבתי שלא פרס בפני את כל האופציות מלכתחילה. עשיתי את התיקון הקטן יותר והכל עובד. סה"כ הוא בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.