מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 37 חוות דעת רלוונטיות
חוסר שביעות רצון מהשירות מאחר ותחילה, טען שעלה על הבעיה והחליף רגש למקרר. כעבור מספר ימים התקלה חזרה והתקשרנו לבעל המקצוע שהגיע בשנית וטען שנדרש לבדוק את הכרטיס במעבדה. למחרת, חזר עם כרטיס חלופי שלא התאים למקרר וגרר סופ"ש שלם ללא מקרר. רק ביום שני הכרטיס תוקן והוחזר (בתקווה שהתקלה נפתרה). לתחושתי, מדובר בטכנאי אמין שלקח מחיר הוגן. אך, במקרה זה לא היה מספיק מקצועי ואחראי. בסופו של דבר התיקון לא צלח וחלק מהתשלום הוחזר אלינו.
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד!
מורן מבין עניין ולא מנסה להקשות, התרשמתי מבחינת אמינות ומקצועיות.
הוא היה ממש מעולה! הגיע בזמן, בדק ביסודיות ואיתר את התקלה במהירות. הוא הסביר בסבלנות בדיוק מה הבעיה והבין שהבעיה הייתה בכרטיס של המקרר ושהתיקון יקח זמן. יום למחרת הוא כבר הגיע עם כרטיס חדש והמקרר חזר לפעול.
החלפת גומיה במקרר של חברת LG ותיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת אלקטרולוקס.
הוא היה תותח! הוא היה נחמד, אמיתי, לא שיחק משחקים. פשוט מהקלאסיקות שאנחנו מכירים :) אמרתי לו גם שאני אמליץ עליו בלב שלם ואריץ אותו איפה שאני יכול! הוא עשה יופי של עבודה, היה מקצועי!
הגיע בזמן, תיקן את הכרטיס באותו יום וחזר לתקן את המקרר. שירות מצוין.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה זמין ותמיד ענה על השאלות, אדיב, מסביר ולקח מחיר הוגן.
הוא היה בסדר גמור בטלפון!, מאוד עינייני, אדיב ושירותי חבל על הזמן! הוא מאוד עזר לי ובזכותו הבעיה נפתרה!
היה ממש מצוין.
הם עשו הכול כדי שלא אצטרך להחליף את הכרטיס וכדי שזה יעלה כמה שפחות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.