מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיתוג רכבים


אם אתה בעל עסק שמתנייד עם רכב באופן קבוע, כנראה שכבר חשבת על אחת מהדרכים היעילות והאפקטיביות להגדלת החשיפה שלכם – מיתוג רכבים. הרכב שלכם הוא שטח פרסום חינמי שמסתובב יחד אתכם בכל הארץ, ומיתוג לרכב יאפשר לכם להשתמש בשטח הזה ולהקפיץ את הפרסום של העסק שלכם. מה היתרונות והחסרונות של מיתוג רכבים? מה האפשרויות השונות? האם זה מתאים רק לרכב מסחרי או גם לפרייבט? סעו איתנו, כל הפרטים בפנים.


יתרונות של מיתוג רכבים

רכב ממותג ניידות: היתרון בה"א הידיעה של מיתוג לרכב. בניגוד לפרסום באתרים ייעודים או במקומות בהם צריך לחפש את העסק שלכם אקטיבית, כאן בכל פעם שהרכב שלכם נמצא על הכביש מאות נהגים והולכי רגל נחשפים לעסק שלכם. אם שלט למשרד ימצב אתכם כעסק רציני ואיכותי, אבל יחשוף אתכם בעיקר לקהל העוברים והשבים באיזור, מיתוג לרכב ייתן לכם חשיפה לקהל משתנה ולאורך שעות היממה. לא סתם אנחנו מקבלים יותר ויותר פידבקים מאנשים שנתקלו ברכבי מידרג ממותגים, במסגרת טופ מידרג, ברחבי הארץ.

רכב ממותג עלות פרסום חד פעמית: ברגע שמיתגתם את הרכב שלכם, רכשתם למעשה שטח פרסום קבוע על האוטו שלכם. בעוד שפרסום באינטרנט יכול להסתכם בהוצאות חודשיות או שנתיות לא קטנות ושלט קבוע יצריך מכם לשלם אגרה לעייריה, ההשקעה הכספית של מיתוג רכב תהיה חד פעמית, ואם זה לא מספיק גם לא תדרוש מכם תחזוקה שוטפת. עוד טיפים בנושא התנהלות כלכלית נכונה של העסק תוכלו לקרוא במאמר הבא

רכב ממותג נראות: אין צורך לומר שרכב ממותג מושך לא מעט תשומת לב בין ים רכבי הטיוטה קורולה שמשייטים על הכביש. רכב ממותג בולט בנוף, ומסייע לעסק להיצרב בתודעה של מי שנחשף אליו כעסק רציני ואיכותי ובעיקר עסק עם גב מאחוריו.

נקודה למחשבה - מדבקה לרכב אומנם תמיד תתפוס את העין, אבל עסק שרוצה לבלוט מעל כולם צריך לחשוב על עיצוב שיבדיל אותו מאחרים. גרפיקה יוצאת דופן, לוגו מקורי או אפילו קוד QR (ברקוד) שיאפשר לעוברים ולשבים לסרוק את הקוד ולגלות עוד מידע על העסק הם רק חלק מהאופציות. רק תראו כמה מיוחד העיצוב שעשינו לעסק מצטיין, שהיה זכאי לשירותי טופ מידרג, עם קוד QR שמוביל לחוות הדעת על העסק.

מיתוג רכב במסגרת חבילת טופ מידרג

חסרונות של מיתוג רכבים

רכב ממותג התהליך: מיתוג לרכב הוא תהליך שידרוש מכם לפנות זמן למדידות, בניית המיתוג שלכם מול מעצב הגרפי והדבקה בבית הדפוס. קחו בחשבון שמיתוג רכב הוא אומנם לא תהליך יקר במיוחד, אבל אם יש אלמנטים עיצובים מיוחדים שתרצו להוסיף, או לחילופין אם לרכב שלכם יש קימורים או חלקי פח בולטים התהליך צפוי להיות מורכב יותר ובהתאם גם יקר יותר.

רכב ממותג קבוע: מדבקה מחומר איכותי ועמיד צפויה להחזיק לאורך זמן, כך שאם אתם מתכננים בקרוב למכור את הרכב שלכם או סתם קשה לכם להתחייב למיתוג קבוע ברכב, כדאי לבחור במדבקה קטנה לרכב על פני עיטוף מלא או מגנט שמאפשר להוריד ולהחזיר את המיתוג במקרה הצורך.

מיתוג לרכב עם מגנט במסגרת חבילת טופ מידרג

אפשרויות למיתוג הרכב

עיטוף מלא

בשיטה זו מכסים את כל הרכב במדבקה ממותגת. אומנם עיטוף מלא מזוהה יותר עם משאיות או רכבים מסחריים, אבל האמת שהוא מתאים גם לפרייבטים ואפילו לקטנועים. העיטוף מתבצע בדומה להדבקת מדבקה רגילה תוך התחשבות בפרטמרים שמשתנים בין כל רכב – חלונות, גג, טמבונים ועוד. ואם אתם שניה לפני קניית רכב מסחרי, בדקנו מה יותר משתלם: רכב מסחרי לעסק - מעל או מתחת ל-3.5 טון ואת המסקנות תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מיתוג משאית במסגרת חבילת טופ מידרג

 

עיטוף חלקי

בין אם אתם רוצים להוזיל עלויות ובין אם אתם לא ששים לבצע עיטוף מלא, תוכלו לבחור באופציה של הדבקה חלקית במקומות מרכזיים ברכב כמו הדלתות או החלונות. קחו בחשבון שעיטוף חלקי יראה טוב בעיקר על רכבים חדשים, מאחר שהדבקה על רכב ישן עם קילופי צבע או שריטות תדגיש את הבדלי הצבע בין המדבקה לרכב. כך שבמקרה כזה מומלץ ללכת על עיטוף מלא של הרכב או לבחור במדבקה עם רקע שקוף.

 

עיטוף חלקי לרכב מסחרי

 

חיתוך אותיות

 מדבקה שקופה שחתוכה לפי אותיות. אופציה זו מתאימה בעיקר לפרייבטים או לעסקים עם לוגו מובחן, שמחפשים מיתוג סולידי. ואם העיצוב הזה צנוע מדי בשבילכם, תוכלו להוסיף פסים דקורטיביים או צורות גיאומטריות לצד הלוגו שישדרגו את המיתוג. 

 

מיתוג חיתוך אותיות לרכב מסחרי במסגרת חבילת טופ מידרג

 

מדבקות רשת

מדבקות שמיועדות להדבקה על גביי חלונות הרכב. מדבקות רשת מתאימות לכל סוגי הרכבים ומשתלבות מצויין בעיקר על חלונות כהים. המדבקות עצמן דמויות רשת ומחוררות, מה שיאפשר לכם לראות החוצה בלי בעיה, ולנוסעים לראות את המדבקה בלבד, בלי הצצה למה שמתרחש בתוך הרכב שלכם. זה בדיוק מה שעשינו לעסק מצטיין באתר שהיה זכאי ל'טופ מידרג', תראו בעצמכם.

 

מדבקות רשת לרכב מסחרי במסגרת חבילת טופ מידרג

נקודה למחשבה - שימו לב שאם בחרתם להדביק מדבקת רשת (ולעיתים גם חיתוך אותיות) על החלון האחורי, סביר להניח שבטסט השנתי יבקשו מכם להסיר את המדבקה כתנאי מעבר. לאחר הטסט תוכלו לבצע הדבקה חוזרת בחלון האחורי. אבל אם אין לכם פנאי להתעסק עם המיתוג, כדאי לבחור במדבקות לחלונות הרכב הצידיים בלבד.


באיזה חומר למדבקות לבחור?

יש אינספור חומרי גלם שונים של מדבקות – ויניל, קרבון ו-PVC הם רק חלק מצומצם מהרשימה. למרות שהמבחר הגדול יכול לבלבל, החומר ממנו עשויה המדבקה למיתוג הוא לא דבר שכדאי להקל בו ראש, מאחר שהוא יעשה את ההבדל בין מדבקה איכותית שתחזיק לאורך זמן לבין מדבקה שתיפרד מכם עם הגשם הראשון.

אם אתם בשלב ההתלבטות, נמליץ לכם לבחור במדבקות מסוג ויניל. ויניל הוא חומר שצפוי להחזיק מעמד שנים, ניתן להדבקה ולהסרה פשוטה וגם זול ביחס לחלופות אחרות בשוק. בנוסף, מרבית בתי הדפוס מציעים כיום הדפסת מדבקות ויניל במדפסת אקו-סולבנט שתבטיח שהמדבקות יהיו עמידות מפני מזג אוויר קיצוני ומפני דהיית שמש.

וי הציפוי המומלץ ביותר למדבקות ויניל הוא UV שפשוט ליישום, יגן על המדבקה מפני דהיות שמש, וישמור על צבע המדבקה המקורי לאורך זמן.

איקס מדבקת בציפוי למינציה פחות מומלצות מאחר והן יקרות יחסית ומורכבות יותר להדבקה. אם כבר החלטתם ללכת על ציפוי למינציה שימו לב לבחור בלמינציה טרמית שנחשבה עמידה יותר בהשוואה ללימנציה הקרה שנוטה "לההתפוצץ" כתוצאה מהחום בין השכבות.

איקסמדבקות מנייר הן BIG NO NO  מאחר שהן צפויות לדהות, להתקלף תוך זמן קצר וגם ישאירו לכלוך שיהיה מאוד קשה לנקות אחר כך. אז גם אם קיבלתם הצעת מחיר שאי אפשר לסרב לה, תזכרו שהזול הוא היקר.

 

מיתוג נגרר לרכב במסגרת חבילת טופ מידרג

נקודה למחשבה - אינדיקציה טובה לדעת שבחרתם במדבקה חזקה ועמידה הוא גב המדבקה. מדבקה איכותית עם דבק חזק תגיע עם גב אפור, ואת זה תוכלו לראות בקלות.


מיתוג רכבים מא' ועד ת'

רכבי מסחרי ממותג מידות: שלב המדידות הוא קריטי מאחר שהוא זה שיקבע אם המדבקה תשב בול או רק בערך. את המדידות תוכלו לעשות באופן עצמאי או בבית הדפוס. אומנם כשמדובר במשאית די ברור למה לא כדאי למדוד לבד, אבל גם כשמדובר בפרייבט מומלץ בחום לא להסתפק במדידה ביתית. כמי שעובדים עם עסקים על מיתוג רכבים, לצערנו נתקלנו לא פעם בבעלי מקצוע שביקשו לבצע את המדידה לבד והתאכזבו כשהתוצאה הסופית יצאה "ליד", אז אל תתפשרו בשלב זה. שימו לב שלבית דפוס מקצועי יהיה הרבה פעמים מידות מוכנות. אם לבית הדפוס יהיו מידות מוכנות לסוג הרכב שלכם, תוכלו לחסוך את הההגעה.

התרחיש היחיד בו נמליץ לבצע מדידה עצמאית הוא אם בחרתם במדבקה סולידית וקטנה ותרצו לחסוך את הנסיעה לבית הדפוס, רק שימו לב להתייעץ עם בית הדפוס לפני.

 

מדידות של רכב לפני הדבקת מיתוג

 

רכבי מסחרי ממותג עיצוב גרפי: מרבית בתי הדפוס עובדים עם מעצב גרפי שיעצב את המדבקה בהתאם לצרכים והדרישות שלכם. החדשות הטובות הן שאם החלטתם ללכת על עיצוב סטנדרטי יחסית ותגיעו מוכוונים בנוגע לעיצוב שתרצו, ישנם בתי דפוס שיציעו לכם את העיצוב ללא תוספת תשלום. בהנחה שאתם עובדים עם מעצב קבוע, הוא ידאג לעשות עבורכם  את התהליך ויעביר לבית הדפוס קובץ להדפסה (PDF סגור).

נקודה למחשבה - אם יש לכם לוגו קיים שתרצו לשלב כחלק מעיצוב נוסף של בית הדפוס תצטרכו לפנות למעצב הגרפי שעבדתם איתו כדי שיעביר לכם קובץ פתוח של הלוגו. הקובץ הפתוח יאפשר לבית הדפוס גישה לקובץ המקורי כדי לבצע התאמות ושינויים. במידה ואין לכם גישה לקובץ המקורי, תוכלו לפנות למעצב גרפי שישחזר לכם את הלוגו ויצור אותו מחדש. רק אל תשכחו לבקש ממנו קובץ פתוח, שיהיה לכם לפעמים הבאות.

רכבי מסחרי ממותג ההדבקה: עוד לפני שתיגשו לבית הדפוס להדבקת המיתוג, מומלץ לשטוף את הרכב היטב. הדבקה על רכב מאובק או מלוכלך תראה פחות טוב וגם תקצר את שרידות המדבקה על הרכב. שימו לב שיש לתאם עם בית הדפוס מועד להדבקה, כך שגם אם עברתם במקרה באיזור לא תוכלו לבצע הדבקה ללא התראה מראש.

אם יש לכם מדבקה קטנה ופשוטה יחסית תוכלו לבצע את ההדבקה לבד, אבל בינינו – זה פחות מומלץ. הדבקה על ידי המתקינים של בית הדפוס תבטיח שהמדבקה תהיה ישרה וללא בועות אוויר, ואם זה לא מספיק תבטיח שתקבלו אחריות. אם כבר השקעתם במיתוג שהולך להיות על הרכב שלכם לפחות ל-3 שנים הקרובות, אל תתפשרו בשלב הזה.

הדבקת מיתוג לרכב

 


אחריות על מיתוג רכבים

אחריות על מיתוג רכבים היא דבר קריטי, לא פחות. מדבקות עלולות לדהות מהר, להתקלף ואפילו לעוף בנסיעה לא עלינו. מרבית בתי הדפוס נותנים אחריות ל-3 שנים לכל סוגי הרכבים וההדבקות - בהנחה שההדבקה בוצעה בבית הדפוס. האחריות נוגעת גם לטיב ההדבקה וגם לאיכות המדבקה, וכוללת אחריות על קילופים ודהיית צבע. אז עוד לפני שאתם סוגרים על הפרטים בדקו טוב שבית הדפוס שבחרתם נותן אחריות על המקרים האלה ויתקין לכם את המדבקה מחדש במקרה הצורך.

 

מדבקות לרכב מסחרי במסגרת חבילת טופ מידרג

 


כמה עולה למתג את הרכב?

עלות מיתוג רכבים מושפעת מלא מעט גורמים, ביניהם סוג הרכב, סוג ההדבקה, החומר של המדבקה, עיצובים מיוחדים ועוד. התמחור עצמו נעשה לפי מ"ר וכולל בתוכו את עלויות העיצוב, ההדפסה וההדבקה. כדי לפשט את העניינים, הנה דוגמאות לכמה עסקאות אמיתיות שביצענו לעסקים שמופיעים במידרג עם שני בתי דפוס שונים, במסגרת פרוייקט טופ מידרג:

 

 מיתוג טנדר חלקי

3 מדבקות לארגז טנדר (צדדים וחלק אחורי)

מידות: 1.39*0.47 מ"ר (צדדים), 1.10*0.86 מ"ר (חלק אחורי)

 כולל הדפסה והדבקה

סך הכל: 750 ש"ח + מע"מ.

 

עיטוף טנדר חלקי במסגרת חבילת טופ מידרג

שאלות נפוצות על טופ מידרג

מה זה טופ מידרג?

חבילת טופ מידרג היא כלי שיווקי המאפשר לכם להראות ללקוחות שאינם ממידרג את כל חוות הדעת שלכם. במילים אחרות, החבילה מקנה לכם קישור לדף עם כל חוות הדעת עליכם כך שאתם יכולים לתת ללקוחות שמתעניינים בכם לקרוא את כל מה שאמרו לכם. כמו כן, בדף אין רשימת בעלי מקצוע אחרים, כך שאתם לא צריכים לחשוש. בנוסף, השירות מספק מגוון אפשרויות למיתוג רכבים בשילוב ברקוד נסרק שמוביל ישר לחוות הדעת שלכם. שירות טופ מידרג הנו בעלות חודשית קבועה.

מי זכאי לשירותי טופ מידרג?

את חבילת טופ מידרג יכולים להזמין רק העסקים הטובים ביותר שמופיעים באתר מידרג - ציון 9.5 ומעלה בכל המדדים וכמות חוות דעת מסויימת המשתנה בין תחום לתחום. אם אתם מתלבטים על הזכאות שלכם לחבילת טופ מידרג, תמיד אפשר ליצור איתנו קשר.

איך מזמינים טופ מידרג?

את חבילת טופ מידרג תוכלו להזמין באמצעות האפליקציה. לאחר ההזמנה יופיע לכם באפליקציה קישור לדף עם חוות הדעת עליכם שאותו תוכלו לשתף עם לקוחות. פרטים נוספים תוכלו למצוא ממש כאן.


הסתקרנתם? רוצים לשמוע איך אפשר להצטרף לנבחרת הרכבים הממותגים וליהנות משירותי טופ מידרג? מעוניינים להצטרף למידרג, להיות מדורגים ולקבל עבודות?


אנשים שהתעניינו במיתוג רכבים התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.