מוקד טלפוני: 1-700-707-233

המדריך לעסקים - כך תהפכו לעסקים מצויינים




יש עסקים שחושבים שהמפתח להצלחה תלוי במקצועיות. האמת היא שמקצועיות היא הבסיס להצלחה אבל היא לא הדבר שגורם לעסק להמריא. ההבדל בין עסק טוב לעסק מצויין הוא בפרטים הקטנים שיחד יוצרים את רמת השירות. במשך 15 השנים בהן אתר מידרג קיים אספנו משובים מיותר מחצי מיליון לקוחות (!!!). המשובים הרבים שאספנו אפשרו לנו להבין מה הם הגורמים שהופכים את העסק למצויין, ואת לקוח למרוצה. לקוח מרוצה, כפי שאתם בטח יודעים, הוא מקור ללקוחות מרוצים נוספים, והם מקור לעוד לקוחות מרוצים... ועוד...

איך משוב על כל עבודה הופך אתכם לעסקים מדהימים

כששאלו מנהל של אחת החברות המצליחות בעולם מה סוד ההצלחה שלו הוא ענה בשתי מילים "למדתי מטעויות". אפשר להסתכל על טעויות כעל דבר מבאס, אבל אפשר גם לבחור לראות אותן כהזדמנויות לצמיחה, וזה בדיוק מה שמידרג מציעה לבעלי עסקים - הזדמנויות וכלים להפוך לטובים יותר. בעולם של מידרג על כל עבודה שמבוצעת מתקבל משוב מהלקוח. המשובים הם הדרך הכי טובה עבורכם בעלי העסקים להשתפר - מהמשובים תוכלו להבין במדוייק מה הן נקודות החוזקה שתוכלנו למנף, ומה הן נקודות החולשה דרכן תוכלו להשתפר. העסקים במידרג לא מקבלים רק ציון מספרי, אלא יכולים לראות את כל פירוט חוות הדעת שעומדות מאחורי אותו ציון. אין חוכמות - העובדות בשטח מוכיחות שעסקים שקראו ביסודיות את המשובים ופעלו למען שיפור ההערות שקיבלו - שפרו את הדירוג שלהם ובעקבותיו את כמות הפניות. 

לקוחות מידרג הם לקוחות אסטרטגיים

למשובים יש משקל מכריע בחישוב הדירוג והמיקום שלכם, לכן כל משוב קובע את כמות הלקוחות שתקבלו בהמשך. לקוח  שמחפש בעל עסק באתר מידרג עושה זאת מתוך ידיעה שבמידרג הוא ימצא את בעלי המקצוע הטובים ביותר. השרשרת היא פשוטה: לקוח מרוצה יתן ציון גבוה, ציון גבוה יעלה את הדירוג שלכם באתר, עסקים שמופיעים במיקומים גבוהים מקבלים יותר פניות, יותר פניות מייצרות יותר משובים... וכך הלאה

המסקנה היא שלקוחות מידרג הם לקוחות אסטרטגיים עבורכם.

לקוח אסטרטגי הוא לקוח ש"שווה" לכם יותר מאחרים, לקוח ששביעות רצונו תוביל לעבודות נוספות, ולכן זה לקוח שיש להשקיע בו יותר מאחרים. 

איך משפרים את חוויית הלקוח

  • הכי בסיסי: להיות הוגנים ולעשות עבודה עד הסוף.
  • ללמוד מכל משוב במה ניתן להשתפר.
  • תלמדו ממשובים של עסקים אחרים. מהתחום שלכם וגם מתחומים אחרים.
  • הסתיים השירות ללקוח? יוזמים שיחה או שולחים הודעה לאחר יום, ומתעניינים אם יש משהו שצריך עוד לסדר, אם הלקוח רוצה לדעת עוד משהו, ושיזכור שיש אחריות ואם צריך אז שירים אליכם טלפון.
  • עשו ללקוח אקסטרה והשאירו את המחיר שקבעתם. זו הפתעה לטובה.
  • קבעתם עם לקוח יום ושעה? אין תירוצים להברזות! לקוח יתן על זה משוב הכי נמוך שהוא יכול.
  • יש משהו שאתם לא מומחים בו? אל תקחו את העבודה. לא שווה בשביל עבודה אחת שהציון שלכם יירד.
  • במהלך העבודה מתגלה שיש לגבות מחיר גבוה יותר ממה שסוכם? עצרו את העבודה, שתפו את הלקוח ותנו לו להחליט איך מתקדמים.
  • נוהגים לקחת מחיר ביקור גם כשלא מבוצעת עבודה? עם לקוחות מידרג מומלץ לנהוג אחרת. אתם מבינים למה.
  • יש לכם שותף או עובדים בעסק? וודאו איתם שהם מבינים מה המשמעות של לקוח מידרג.
  • במקרה של ויכוח עם הלקוח עדיף להיות חכם (להרוויח פחות ולהשאיר לקוח מרוצה כדי לקבל משוב מצויין ולהמשיך לקבל הרבה לקוחות ממידרג), מאשר להיות צודק (להשאיר לקוח לא מרוצה ואז לקבל משוב שלילי והרבה פחות לקוחות).

להצטרפות למידרג - השאירו פרטים כאן:

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק