מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רומן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.85
מחיר 9.62
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר רבינוביץ, כרמיאל.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיס אלקטרוני במקרר אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! איתר את התקלה, גבה מחיר הוגן והיה בסדר גמור! לקח את הכרטיס מסך אלקטרוני שהתקלקל, תיקן והחזיר למקום והמקרר עובד כמו חדש. ניתק את המקרר לקח והלחים את הכרטיס במעבדה. עשה עבודה נקייה וטובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור כרמיאל

מירי לוי, כרמיאל.
אשרור: 27/08/2020
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת של מקרר שארפ.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בן אדם הגון מאוד, בפעם הראשונה התיקון לא צלח לגמרי והוא חזר מיד, תיקן ואחר כך התקשר לודא שהכל עובד. כל הכבוד לו הוא ממש 10, אני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפריים אליזרוב, כרמיאל.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר למקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה, נתן שירות וגבה מחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ברקוביץ, כרמיאל.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שהיו אצלי אי פעם, ממש מקסים, אין לי מילים. הוא היה אצלנו שלוש פעמים ולקח מחיר ממש הוגן לדעתי. אני מאוד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי א. כרמיאל.
אשרור: 05/06/2020
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! התקשרתי אליו בשעה 21:30 והוא בא ותיקן בזריזות! גם המחיר היה הוגן ולמחרת אפילו שלח הודעה לבדוק שהכל בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה שיינין, כרמיאל.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ותיקון מערכת קירור.
חוות דעת:
הכי טוב שיש, הגיע בזמן ובתיאום, עשה הכל מהר והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי טולמסוב, כרמיאל.
אשרור: 02/03/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר.
חוות דעת:
רומן היה מצוין, הסביר לנו הכל, איתר את התקלה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פטל, כרמיאל.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה, התרשמתי לטובה. הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פטל, כרמיאל.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אפולו.
חוות דעת:
היה מעולה, הסביר מה הבעיה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ל. כרמיאל.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
מקרר תוצרת בקו, החלפת ממסר התנעה.
חוות דעת:
בבוקר גיליתי שהמקפיא הפסיק לעבוד, רומן עשה מאמץ והגיע מוקדם בבוקר, עבד ביסודיות עד שפתר את הבעיה (המצרכים שחיכו בינתיים בצידנית לא הספיקו להפשיר וחזרו ישר למקפיא המתוקן), בנוסף ניקה את האבק שהצטבר מאחור ואחר הצהריים התקשר לברר אם המקפיא עובד כראוי. תודה רבה אנו מעריכים מאוד את רומן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק