מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.84
מחיר 9.61
איכות 9.81
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שר אידלסון, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד חשמל כולל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, היחס והעבודה היו מעולים, הוא היה זמין מאוד ואין לי מילה אחת רעה לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר צ'חנובר, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד בעקבות קצר.
חוות דעת:
שירות מעולה ופשוט עשר. עזרא הגיע מהר, טיפל, עשה עבודה מצוינת והיה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פרי, תל אביב.
משוב: 14/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש תקול ( 150 ליטר).
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילי לואיס, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בתוך הבית 60 ליטר.
חוות דעת:
הוא מקסים, נחמד ומקצועי. תקתק את העבודה לקח מחיר הגון ובינתיים הדוד סבבה. הוא השאיר אחריו סבבה סידר וניקה. רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פישר, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום בדוד וניקוי קולטים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית הוא היה מאוד נחמד הסביר לי מה הוא עושה וסה"כ הייתה חוויה מאוד חיובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרלה מינה, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הוא עשה עבודה מאוד מקצועית, תיקתק עבודה ופתר את הבעיה. סיכמנו שהוא יחליף את גוף החימום וכשהוא החליט להחליף את התרמוסטט על דעת עצמו, זה לא היה בתשלום נוסף. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי א. תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ישן ונוזל בדוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע במהירות, הציע חלופות ופעל לפי בחירתנו בצורה יעילה, נעימה ומהירה. מרגע שפנינו ועד החלפת הדוד בצורה הטובה ביותר עברו פחות מארבע שעות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רות מיתר, תל אביב.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל גור-אריה, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הוא אפילו הגיע פעמיים לפתור את התקלה לאחר שחזרה שוב. הוא גם היה נחמד, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן אלזרקי, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מדהים! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ולקח מחיר סביר. אני ממש מרוצה ממנו, הוא בחור מוצלח שיודע לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק