מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נחמיה
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.66
מחיר 9.60
איכות 9.82
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנדריי גור, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט בתנור אפייה של חברת קופר.
חוות דעת:
הוא נחמד. הוא הגיע בזמן יום למחרת ועשה את העבודה שלו בדרך שקטה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אסנת ששון, רמת גן.
משוב: 17/08/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף סולומון, רמת גן.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! קודם כל הוא מדהים בתור בן אדם. הטיפול היה מקצועי והוא עזר לי אפילו במשהו נוסף שהוא לא היה צריך והסביר לי על איזה צינור מאחורה. היה פשוט מקצוען ואחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ברטר, רמת גן.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ש. גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות טוב. אדם מאוד ישר ומקצועי. מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס גרינשטיין, רמת גן.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה של חברת היידה.
חוות דעת:
היה מדהים, הייתי מרוצה מהיחס, האמינות, השירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר א. גבעתיים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא אדם נחמד. כדי לתת חוות דעת מדוייקת צריך להמתין ולראות שאכן המנוע המוחלף תקין ולא ייצא משימוש לאחר שנה או שנתיים. מנוע מכונת כביסה צריך להחזיק מעמד חמש שנים לפחות. רק אז נדע מה איכות הטיפול , כלומר, האם באמת קבלתי מנוע חליפי תקין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יצחק מ. רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שרוול למכונת כביסה עקב נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! פעם שלישית שאני מזמין אותו, הוא מקצוען אמיתי, מגיע בזמן, מוצא את התקלה ומתקן. הוא אדם נעים ונותן מחיר הוגן. הפעם הוא תיקן את המכונת כביסה, החליף שרוול עם נזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף נירן, גבעתיים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון בתנור של חברת לקסה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בא בזמן טיפל בתקלה במקצועיות. הוא הוגן ונחמד, אין תלונות:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית שוורץ, בני ברק.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגון פנימי בתנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
קודם כל התרשמתי מהמקצועיות. זה היה מגנון פנימי שאני לא חושבת שכל אחד היה עולה על הבעיה, משהו קטן שהשבית את התנור. אמר שזה חלק שבדר"כ לא מתעסק איתו אז מיד שלח תמונות לחברה והיה מאד יעיל. היינו מאד מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 699 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק